אוריין תתמוך ברץ המרתון היילה סטאין

זאת בכדי לאפשר לרץ המרתון לקיים שיגרת אימונים מקצועית ומלאה ככל האפשר לקראת השתתפותו באולימפיאדת בייג'ין 2008


00:00 ,10.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח אוריין תתמוך ברץ המרתון הישראלי לקראת השתתפותו באולימפיאדת בייג'ין 2008. זאת בכדי לאפשר לרץ המרתון לקיים שיגרת אימונים מקצועית ומלאה ככל האפשר לקראת השתתפותו באולימפיאדה.
 
חברת השילוח אוריין תתמוך ברץ המרתון הישראלי היילה סטאין לקראת השתתפותו באולימפיאדת בייג'ין, ותעניק לו 1,000 דולר בחודש עד לסיום האולימפיאדה באוגוסט 2008. התמיכה בסטאין תיעשה באמצעות ההתאחדות הישראלית לאתלטיקה ונועדה לאפשר לספורטאי מחונן זה, שיגרת אימונים מקצועית ומלאה ככל האפשר לקראת השתתפותו באולימפיאדה.
 
עבור חברת אוריין יש בתמיכה בנציג ישראלי לאולימפיאדת בייג'ין גם משום סמליות, משום שחברת הלוגיסטיקה העולמית Schenker שמונתה לשמש כספק שירותי הלוגיסטיקה הרשמי של האוליפיאדה, היא הסוכן הבינלאומי ושותף אסטרטגי של אוריין. "מבחינתנו זו היא זכות גדולה לתמוך בספורטאי כמו היילה סטאין והמשך ישיר למסורת וחזון החברה, שבמרכזו עומד הרצון לקרב בין הספורט לקהילת העסקים אומר יריב פוזנר, סמנכ"ל שיווק ומכירות של אוריין.
 
סטאין, הוא בן 53 על פי רישומי משרד הפנים הוא בן 43 לטענתו. כך או כך, יהיה סטאין ככל הנראה זקן האתלטים באולימפיאדה. הוא הבטיח את השתתפותו באולימפיאדה כאשר השיג תוצאה של שתי שעות 22 דקות ו-27 שניות באליפות העולם באוסאקה. לאורך הקריירה שלו, זכה סטאין ב-31 תארים באליפיות ישראל במגוון של ריצות, החל ב-5,000 מטרים, ריצות שדה וכמובן במרתון.
 
סטאין משתתף במרתון טבריה ב-10 בינואר, וצפוי לזכות בו במקום הראשון, לפחות מבין המשתתפים הישראלים.
 
חברת אוריין הנותנת חסות למרתון טבריה, תשלח כשבעה נציגים משלה שישתתפו במרוץ הקצר למרחק של 10 ק"מ.