אוריין/שנקר - רכבת אווירית לפתור את בעיית היצואנים עקב השביתה בנמלים

שירות זה מיועד למשלוחי LCL בכל גודל ומשקל ומאפשר ליצואנים הישראלים לעמוד בזמני האספקה שהתחייבו אליהם בעלות מחיר הזולה משמעותית מהובלה אווירית לכל אורך הדרך ליעדים אלה. כתוצאה מהשביתה בנמלים, הנכנסת ליומה השלישי,


00:00 ,02.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שירות זה מיועד למשלוחי LCL בכל גודל ומשקל ומאפשר ליצואנים הישראלים לעמוד בזמני האספקה שהתחייבו אליהם בעלות מחיר הזולה משמעותית מהובלה אווירית לכל אורך הדרך ליעדים אלה

כתוצאה מהשביתה בנמלים, הנכנסת ליומה השלישי, ושגורמת לנזקים כבדים ליצואנים שאינם מסוגלים לייצא מטענים דרך נמלי הים, מציעה חברת אוריין אופציה של הטסת מטענים אל שדה התעופה של רוטרדם ומשם, מנמלי הים של רוטרדם ואנטוורפן אל היעד הסופי. אוריין מציעה את את השירות להובלת מטעני LCL, במסגרת הסדר עם חברות אל על וק.א.ל, להפעלת רכבת אווירית של מטענים.

כאמור, המטענים מוטסים לשדה התעופה של רוטרדם, ומשם לנמלי הים של רוטרדם/אנטוורפן. מנמלי הים, מועברים המטענים באמצעות המערך הלוגיסטי של חברת שנקר, בשרות ימי סדיר, אל יעדים במזרח הרחוק, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום ומרכז אמריקה,ארצות הברית וקנדה ומספר יעדים באפריקה.

נורה סיפרמן, מנכ"ל אוריין, מציינת כי השביתה הנמשכת מזה 3 ימים ללא מועד סיום משוער, הביאה יצואנים רבים לבחון אלטרנטיבות, אשר יאפשרו להם לעמוד בהתחייבותם ללקוחות מעבר לים. לאור זאת, הציבה אוריין צוותים מטעמה בנמל הימי ברוטרדם במטרה לתת מענה ללוגיסטיקה המורכבת בהעברת המטענים ממטוסי אל על וק.א.ל לאוניות העוגנות בנמל בדרכן ליעדים רחוקים אלה.

כידוע, חברת אוריין מייצגת בישראל את חברת שנקר, שהיא מחברות שילוח המטענים הימיים הגודלו בעולם, המעסיקה 36,000 אלף עובדים ב- 1,100 סניפים בעולם, הפזורים ב- 200 מדינות.