אוריין: פתרונות למזרח הרחוק

החברה נערכת לתת ללקוחות פתרונות הולמים בעזרת מנהל הדסק הישראלי של חברת Schenker במזרח. האלטרנטיבות מבוססות על הסכמים שנחתמו עם מספר חברות תעופה זרות


00:00 ,13.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה נערכת לתת ללקוחות פתרונות הולמים בעזרת מנהל הדסק הישראלי של חברת Schenker במזרח. האלטרנטיבות מבוססות על הסכמים שנחתמו עם מספר חברות תעופה זרות
 
לאור הפסקת טיסות המטען של אל על מאסיה לישראל, קיימה חברת אוריין מפגש לקוחות מקצועי שבמהלכו נתנה סקירה עדכנית על ההשלכות של צעד זה על ענף ההובלה האווירית, כאשר ההשפעה העיקרית הינה מחסור בנפח הובלה ביבוא.
 
אוריין, כחברה מובילה ביבוא מהמזרח הרחוק, נערכה לתת ללקוחותיה פתרונות הולמים בעזרתו של יובל פרלמן, מנהל הדסק הישראלי של חברת Schenker במזרח, והאחראי על השילוח האוויר של החברה בסין ודרום מזרח אסיה. למפגש הגיעו כ-50 לקוחות.
 
האלטרנטיבות שמציעה אוריין מבוססות על הסכמים שנחתמו עם מספר חברות תעופה זרות.
 
לדברי רונן אזולאי, סמנכ"ל יבוא באוריין, אחד היתרונות הגלומים בהסכמים אלה ללקוחות החברה, טמון בעובדה שבמסגרתם מתאפשר לאוריין לבנות ולהעמיס פאלטים שלמים על המטוסים במחסן הלוגיסטי של חברת Schenker בהונג קונג, ולהבטיח כי המטען יעשה את דרכו לכל אורכה באחריות חברת תעופה אחת, מבלי שיהיה צורך לפרוק אותו בתחנות ביניים, לפרק את המטענים ולבנותם מחדש.

 

"עובדה זו מבטיחה", אמר אזולאי, "לא רק מניעת אובדנים ונזק, אלא גם קיצור בלוחות הזמנים שיכול להתבטא לעיתים במספר ימים".