אוריין נפרדה מהנינג צימרמן

הנינג צימרמן כיהן במשך שש שנים כדירקטור בחברת אוריין מטעם ענקית הלוגיסטיקה Schenker. אמש ערכה אוריין מסיבת פרידה מרגשת להנינג אשר יעבור לנהל את פעילות Schenker בקטאר. אייל פארן יחליף את הנינג בתפקידו


00:00 ,21.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הנינג צימרמן כיהן במשך שש שנים כדירקטור בחברת אוריין מטעם ענקית הלוגיסטיקה Schenker. אמש ערכה אוריין מסיבת פרידה מרגשת להנינג אשר יעבור לנהל את פעילות Schenker בקטאר. חן למדן להנינג: "אין בישראל הרבה מקצוענים כמוך". אייל פארן יחליף את הנינג בתפקידו
 
לפני שש שנים, עם התהוות הקשר העסקי בין אוריין הישראלית וענקית הלוגיסטיקה Schenker, הגיע הנינג צימרמן לישראל וכיהן לאורך התקופה כדירקטור. רגע לפני שהנינג ממשיך בקריירה המקצועית שלו ועובר לנהל את הפעילות של Schenker בקטאר, ערכה עבורו חברת אוריין מסיבת פרידה כאות הערכה על תרומתו הרבה.
 
את אירוע הפרידה כיבד נציג מאוד בכיר של הנהלת Schenker– מר פיטר גלאץ, המכהן כמנהל האזורי של המזרח הקרוב והמזרח התיכון בחברת Schenker.
 
הנינג היה אמש מאוד נרגש. בדברים שנשא הוא הדגיש את הקשר החזק שנוצר עם מדינת ישראל והחברויות עם לקוחות וספקים ישראלים רבים. הנינג, שנישא לפני שנתיים לבחירת לבו ובחר לקיים את טקס החתונה דווקא בכנסיה על הר הזיתים בירושלים, הדגיש את הקשר החזק שהוא ובני משפחתו חשים כלפי ישראל. את הפרידה מהחברים בחר הנינג להציג כזמנית והבטיח לשמור על קשר הדוק.
 
לדעת רבים מחברת אוריין ומלקוחות החברה, הנינג הפגין מקצוענות יוצאת דופן בענף שהיתה ללא ספק גורם חשוב בהצלחת הקשר העסקי בין אוריין ו- Schenker. על כך אמר חן למדן, מנכ"ל אוריין: "מערכת היחסים בין אוריין ושנקר היא הצלחה ואני חושב שההצלחה הזאת היא הרבה הודות להנינג. אנחנו מודים לך מאוד על מה שעשית עבור אוריין, ואין ספק שלמדנו ממך הרבה – לצערנו אין בישראל הרבה מקצוענים כמוך שעבדו בכל העולם, למדנו הרבה ואנחנו נתגעגע".
 
פיטר גלאץ הוסיף וחלק שבחים: "אני מכיר את הניג מספר שנים, ואני מכבד ומחבב אותו הן כאדם והן כעמית. אני מאחל לו ולמשפחתו הצלחה בתפקידו החדש בקטאר, ומאחל הצלחה גם למחליפו בתפקיד אייל פארן".
 
למסיבת הפרידה הגיעו כמובן עובדים בכירים של אוריין אך לא רק. בזכות הקשרים הטובים שהנינג קשר עם ספקים ולקוחות ישראלים באו אורחים רבים אחרים לרבות סורן הנסן- מנכ"ל מארסק ישראל, רפי דרייפוס- מנכ"ל ספמרין, רמי פרידנזון מחברת פרידנזון, ירון צאלים מחברת א.מ.א, וכן לקוחות לא מעטים מחברות מובילות במשק הישראלי בהן ישקר, HP ואחרים.
 
את מקומו של הנינג יתפוס אייל פארן שניהל לאורך שנים רבות את הדסק הישראלי בצפון אמריקה בחברת BAX Global. הרכישה של BAX Global על ידי קבוצת Deutsch Bahn שמחזיקה בבעלותה את חברת Schenker אפשרה גם לחברת אוריין הישראלית ליהנות מפירות הרכישה ומעבר להרחבת סל השירותים עלה בידם לגייס אנשי מקצוע מובילים כמו במקרה זה.
 
אייל פארן הודה אמש להנינג על שנים פוריות. לדבריו, זה אתגר לא פשוט להיכנס ל"נעליו הגדולות" של הנינג אך הוא נענה בשמחה לאתגר.
 
ראיון מלא עם הנינג צימרמן ופיטר גלאץ יפורסם במגזין הבא של port2port.