אוריין חגגה את המיזוג BAX-Schenker

שישה שבועות לאחר השלמת הליך המיזוג של BAX Global האמריקאית אל תוך Schenker חגגה אתמול חברת השילוח אוריין, הנציגה הישראלית, את המאורע החגיגי ביחד עם 1600 לקוחות, עובדי החברה ומנהלים מהבכירים במשק. הארוע המרשים ננעל במופע של להקת משינה


00:00 ,05.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

שישה שבועות לאחר השלמת הליך המיזוג של BAX Global האמריקאית אל תוך Schenker חגגה אתמול חברת השילוח אוריין, הנציגה הישראלית, את המאורע החגיגי ביחד עם 1600 לקוחות, עובדי החברה ומנהלים מהבכירים במשק. הארוע המרשים ננעל במופע של להקת משינה
 
עם תפאורה של 1600 אורחים, לקוחות ועובדי חברה ועם ההנהלה הבכירה של Schenker, חגגה אמש חברת השילוח אוריין את השלמת הליך המיזוג של BAX Global אל תוך Schenker. הארוע נפתח בנאומים קצרים ובברכות וננעל בהופעה של להקת משינה.

ראשון המברכים, חן למדן מנכ"ל אוריין, אמר שהמיזוג בין Schenker ו- BAX Global, יצר חברה מאוזנת, המובילה את השוק האירופאי מזה שנים רבות באמצעות שנקר ומובילה בשוק בארה"ב באמצעות חברת באקס. "השילוב בין השתיים", הוסיף למדן, "יצור ללא ספק סינרגיה מוצלחת ביותר, המאפשרת נוכחות גלובלית חזקה בקווי הסחר בין אסיה-פסיפיק לאירופה ומאסיה ליבשת אמריקה. עד לאחרונה", סיפר למדן, "חברת באקס היתה מיוצגת בישראל על ידי חברת טרנסלל בעלת המוניטין, אלא שלאחר בחינה מדוקדקת נבחרה חברת אוריין לייצג את חברת באקס האמריקאית בישראל. חדשות משמחות אלו", סיפר למדן, "הגיעו אלינו ב-23 במאי השנה, ביחד עם העובדה כי על החברה להתכונן לשינוי בתוך 90 יום. שישה שבועות לאחר כניסת השינוי לתוקף. אני גאה  לספר לכם כי הכל דופק כמו שעון".
 
למדן לא שכח להודות לאורחו ד"ר תומאס ליב, מנהל בכיר ב- Schenker וחבר דירטוריון, באומרו "למרות שמדובר בארגון ענק כמו שנקר אתה לימדת אותנו שגם ארגון כזה יכול להיות מנוהל כמו עסק משפחתי, וכי סוד ההצלחה הוא להצטייד באנשים הנכונים". למדן הודה לד"ר ליב על אמונו בהנהלת החברה ועל הבחירה של שנקר בחברת אוריין.
 
מנכ"ל אוריין הכריז על בימת הנאומים על כוונתו לתרום לקק"ל  10,000 עצים למען שיקום יערות הצפון מתוך הזדהות עם תושבי הצפון. ד"ר תומס ליב, שבירך מיד אח"כ, הכריז בשם Bax Schenker על תרומה זהה של 10,000 עצים. שניהם זכו למחיאות כפיים ממושכות מהנוכחים, ואף קיבלו תעודות הוקרה וברכות חמות מאפי צנסלר, יו"ר הקרן הקיימת לישראל, על תרומתם.
 
ד"ר תומאס ליב הודה לאורחים וציין כי מדובר בביקורו השני בישראל. ד"ר ליב ציין כי באקס אכן היתה מיוצגת בישראל בשנים האחרונות על ידי חברת טרנסכלל, וכי הוא זה שהיה אחראי על לקיחת ההחלטות בכל הנוגע למיזוג ולבחירה בחברת אוריין. "ההנהלה העולמית בוטחת בהנהלת אוריין", ציין. "חמש השנים האחרונות בהן עבדנו בשיתוף פעולה הן הצלחה בכל קנה מידה". ד"ר תומאס ליב ציין כי מיזוג החברות יוצר חברה ענקית הכוללת צוות של 50 אלף עובדים, ומגלגלת מחזור של 15 מיליארד דולר בשנה, בלמעלה ממאה מדינות.
 
ד"ר ליב ציין כי בתעשייה זו כבר היו מיזוגים לא מוצלחים, אבל הבטיח כי מיזוג זה יעבוד ויהי מה. "אנחנו ניקח את הזמן ונתכנן את המיזוג הזה היטב", הבטיח.
 
את הארוע, שנערך באמפיתאטרון שוני בבנימינה, חתמה הופעה של להקת משינה.