אודי שרון מונה למנהל חטיבת לקוחות אסטרטגיים בחברת DHL העולמית

חברת הבלדרות והלוגיסטיקה העולמית DHL מינתה את אודי שרון למנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים של החברה באזור EMA/LATAM, המונה 150 מדינות ובעל שיעור הצמיחה הגדול בעולם. האזור כולל את המזרח התיכון, ישראל, מזרח אירופה, אפריקה, ואמריקה הלטינית


00:00 ,01.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הבלדרות והלוגיסטיקה העולמית DHL מינתה את אודי שרון למנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים של החברה באזור EMA/LATAM, המונה 150 מדינות ובעל שיעור הצמיחה הגדול בעולם. האזור כולל את המזרח התיכון, ישראל, מזרח אירופה, אפריקה, ואמריקה הלטינית.
 
שרון (31) שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת DHLישראל שהינה חברת בת לרשת DHL העולמית. במסגרת תפקידו החדש יהיה שרון אחראי על ניהול הקשר עם הלקוחות האסטרטגיים וייזום עסקאות ושיתופי פעולה עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים.
 
דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, בירך על בחירתו של שרון לתפקיד בכיר ומרכזי בחברה העולמית. "ניסיונו הרב של אודי בפיתוח מוצרים ובניהול פתרונות לוגיסטיים ואסטרטגיים בישראל יהוו, ללא ספק, בסיס איתן ומנוע צמיחה בתפקידו חדש. אני שותף למחשבה כי DHL ישראל, כחברת בת, היא קרקע פורייה המצמיחה מנהלים לתפקידי מפתח ברשת העולמית. רק בשנתיים האחרונות מונו שבעה מאנשי DHL ישראל לתפקידים בכירים בחברה העולמית".
 
עוד הוסיף בונדי כי חברות ישראליות רבות בהן HP, Vishey, M-Systems, נמנות על הלקוחות האסטרטגיים של DHL בעולם. "היכרותו העמוקה ורבת השנים של אודי שרון עם השוק הישראלי תעניק ללקוחות אילו גמישות רבה יותר ביצירה והתאמת פתרונות עבורן, מתוך הבנת הצרכים והדרישות הייחודיות שלהם כלקוחות ישראלים".
 
DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.