אבשלום נוריאל נפרד מהפועל נצרת עילית

איש העסקים עוזב את הקבוצה לאחר שתמך בה וניהל אותה בהתנדבות במשך שבע השנים האחרונות. נוריאל הינו בעל השליטה בחברת השילוח הבינ"ל פריץ קומפניס. על סיבת עזיבתו: "עסקי שואבים אותי פנימה"


00:00 ,29.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

איש העסקים עוזב את הקבוצה לאחר שתמך בה וניהל אותה בהתנדבות במשך שבע השנים האחרונות. נוריאל הינו בעל השליטה בחברת השילוח הבינ"ל פריץ קומפניס. על סיבת עזיבתו: "עסקי שואבים אותי פנימה"
 
איש העסקים אבשלום נוריאל כינס הבוקר מסיבת עיתונאים באיצטדיון של הפועל נצרת עילית בה הודיע על עזיבתו את הקבוצה.

"לאחר שבע שנים מוצלחות 'אני תולה את הנעליים' ונפרד מכל החברים שהיו חלק מהעשייה הגדולה של קבוצת מועדון ספורט הפועל נצרת עילית. היום אני מסיים תקופה ארוכה בה תרמתי מזמני וממוני וניהלתי בהתנדבות את הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית. זוהי סיומה של תקופה יפה ובעלת משמעות מיוחדת עבורי", אמר נוריאל במסיבת העיתונאים.
 
נוריאל, יליד העיר, לקח על עצמו לפני כשבע שנים את ניהול הקבוצה הבוגרת של הפועל נצרת עילית ומחלקת הנוער. הוא רתם את חברת "מובילי דרור" לפרסם ולממן את כל פעילות הכדורגל בעיר.
 
"העסקים שלי שואבים אותי פנימה", אמר נוריאל. על הפועל נצרת עילית ציין נוריאל כי "מדובר בעסק גדול – מועדון כדורגל מקצועי שמטפל בכאלף בני נוער וראוי שמי שעומד בראשו ישקיע מאה אחוז מזמנו. במתכונת הזו, זה לא יהיה אחראי כלפי המועדון להמשיך ולנהל אותו. אני אמצא את הדרך שלי להמשיך ולתמוך במסגרות הנוער של המועדון".
 
נוריאל הוסיף ואמר במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הודעתו כי "אני נפרד היום בהתרגשות ממועדון הספורט הפועל נצרת עילית והאנשים הנפלאים שהיו איתי לאורך הדרך - ומאחל לכל העושים במלאכה המון הצלחה".

לקבוצת נוריאל, המחזיקה בחברת מובילי דרור שהעניקה את החסות לקבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, יש נתח פעילות נרחב במגזר התובלה והלוגיסטיקה. הקבוצה מכרה בחודש מרץ השנה את אחזקותיה בחברת כנפיים (המחזיקה 39.4% ממניות חברת אל על) לחברת "טמרס ישראל" בבעלות איש העסקים פויו זבדלוביץ, בכ-120 מיליון שקל.

קודם לכך, בספטמבר 2006, רכשה חברת א. נוריאל גרופ בע"מ (בבעלות אבשלום נוריאל) את השליטה בחברת פריץ קומפניס ישראל בע"מ (74%) והיא למעשה מחזיקה בבעלות משותפת בחברה, יחד עם חברת הענק UPS(המחזיקה ב-26% מהחברה).