"אביב שיגור" נכנסת לשוק הבינלאומי

"אביב שיגור" – חברת הבלדרות הפנים-ארצית מהגדולות בישראל, מודיעה על תחילת הפעלתו של שירות חדש ללקוחותיה. החל מהשבוע מתחילה "אביב שיגור" לפעול בשוק הבינלאומי. השירות החדש ייקרא "אביב שיגור בינלאומי", ויתמחה במשלוחי בלדרות לכל רחבי העולם


00:00 ,03.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

"אביב שיגור" תציע שירותי בלדרות לכל העולם;תשים דגש על המזרח הרחוק וסין;תתחרה ישירות בענקיות הבלדרות הבינלאומיות
 
"אביב שיגור" – חברת הבלדרות הפנים-ארצית מהגדולות בישראל, מודיעה על תחילת הפעלתו של שירות חדש ללקוחותיה.  החל מהשבוע מתחילה "אביב שיגור" לפעול בשוק הבינלאומי. השירות החדש ייקרא "אביב שיגור בינלאומי", ויתמחה במשלוחי בלדרות לכל רחבי העולם.
 
הפעילות החדשה של "אביב שיגור" תציע שילוח בינלאומי של חבילות ומעטפות ליותר מ-200 מדינות ויעדים ברחבי העולם. נסים יוחאי, מנכ"ל "אביב שיגור", שהתמנה לתפקיד באוגוסט האחרון, מעריך שפעילות זו מהווה תחרות ישירה בחברות הבלדרות הבינלאומיות הגדולות הפועלות בישראל.
 
יוחאי מעריך את היקף שוק הבלדרות הבינלאומי, בישראל, ב-150 מיליון  דולרים בשנה. "אנחנו מצפים לתפוס נתח שוק של כ- 7%  בשוק הבינלאומי עד סוף שנת 2006," אומר יוחאי.
 
השוק בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם כיום, הוא השוק הסיני וכל אזור המזרח הרחוק. מתוקף כך בנתה חברת "אביב שיגור" רשת סוכנים ענפה בשוק זה. "יצרנו מערכת קשרים ענפה בכל העולם, עם דגש חזק על סין והמזרח הרחוק," מוסיף אומר נסים יוחאי. "מובן שהשירות מקיף את כל היעדים הקלאסיים לאירופה וליבשת אמריקה".
 
"לנו אין צורך במסעות פרסום בולטים ומנקרי עיניים, אשר עלותם היא גבוהה מאד. את כל החיסכון שאנו מבצעים בתקציב הפרסום, אנחנו מעבירים לטובת הלקוח ומחירים תחרותיים מאד". אומר יוחאי.
 
"הבלדרים שלנו הם צוות מיומן, בעלי תודעת שירות גבוהה," מוסיף יוחאי, "והם חלק ממערכת מקצועית העומדת בסטנדרטים גבוהים ובין-לאומיים של ISO9000. כל אלה מגובים בטכנולוגיה מתקדמת, עם אפשרות מעקב onlineבאמצעות ברקוד ייחודי, באתר האינטרנט שלנו".