XEROX EUROPE בחר ב-EXEL בפעם השנייה

מחברת השילוח NEWLOG, המייצגת בישראל את ספק הלוגיסטיקה הגלובלית EXEL, נמסר כי בשבוע שעבר הודיעה חברת EXEL על חידוש חוזה העבודה מול Xerox Europe, ענק המדפסות ומכונות הצילום הדיגיטליות. Xerox Europe בחרה ב- EXEL כבר בשנת 2000, וכעת אחרי 3 שנות עבודה ושיתוף פ


00:00 ,11.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת השילוח NEWLOG, המייצגת בישראל את ספק הלוגיסטיקה הגלובלית EXEL, נמסר כי בשבוע שעבר הודיעה חברת EXEL על חידוש חוזה העבודה מול Xerox Europe, ענק המדפסות ומכונות הצילום הדיגיטליות. Xerox Europe בחרה ב- EXEL כבר בשנת 2000, וכעת אחרי 3 שנות עבודה ושיתוף פעולה מקצועי ופורה החליטה כי EXEL תמשיך לספק לה שרותים לוגיסטיים.

חוזה העבודה כולל שימוש במחסני EXEL שבאירלנד, המשתרעים על פני שטח של 70 אלף מ"ר. המחסנים ממוקמים קרוב מאד למפעלי XEROX ובאים לתמוך בתהליכי הייצור של החברה. EXEL תספק, בנוסף, שרותי Outsourcing באמצעות 14 מעובדיה אשר יעבדו עבור XEROX באופן בלעדי ויספקו תמיכה ושרותים לאורך כל הפרוייקט לרבות:
 
  • קבלת חומרי גלם לייצור ישירות למחסני EXEL
  • אחסנת חומרי הגלם במחסן מותאם באופן מיוחד לצרכי XEROX
  • ניהול מלאי ממוחשב
  • ליקוט ושליחת חומרים לרצפת הייצור של XEROX לפי בקשתם
  • שילוח ימי ואווירי אשר יוצא ונכנס מ/אל מחסני EXEL
  • עמילות מכס

כל ההוראות וההזמנות ביןXEROX ל- EXEL מתבצעות בתקשורת EDI ומשתקפות במערכות המחשוב של EXEL. כידוע, EXEL מעמידה לרשות לקוחותיה מערכות מיחשוב מתקדמות המספקות מידע מלא על כל הפעילויות לאורך שרשרת האספקה לרבות ניהול מלאי.

מ-EXEL מוסיפים כי חידוש החוזה משקף שיתוף פעולה הדוק ומעמיק בין ספק-לקוח אשר התפתח לשותפות מלאה בתהליכי העבודה. עוד נמסר כי כיוםEXEL מסוגלת לספק ל- Xerox מקסימום גמישות תפעולית אשר מבטיחה שרשרת אספקה יעילה ומדויקת וגם ארוכה להרחיב שרותים מסוג זה ללקוחות נוספים.

אודות EXEL :
EXEL מיוצגת בארץ ע"י חברת NEWLOG, החברה שמאגדת בתוכה את החברות הותיקות דפנה, שילוח וימית-אלבני. כנציגתה הבלעדית של EXEL, חברת NEWLOG מספקת מגוון שרותים לוגיסטיים ליבואנים ויצואנים בישראל ומסביב לעולם בכל אחת מ- 130 המדינות בהן יש ל EXEL נציגות.