VASM מציעה שירותים חדשים: קלין רום ואחסנה וליקוט ידני

מנכ"ל VASM, נפגש עם port2port וסיפר על המרכז הלוגיסטי החדש של החברה ברמלה. בן רובי הדגיש כי המרלוג החדש נותן לחברה יכולות מקצועיות נוספות למגוון המוצרים שיש לחברה להציע, הוא גם חשף שני שרותים חדשים וידע לספר כי מבנה לוגיסטי כזה בארץ אין לאף חברת אריזה


00:00 ,09.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

יוסי בן רובי, מנכ"ל חברת VASM, נפגש עם מערכת port2port וסיפר על המרכז הלוגיסטי החדש של החברה הממוקם ברמלה. בן רובי הדגיש כי המרלוג החדש נותן לחברה יכולות מקצועיות נוספות למגוון המוצרים שיש לחברה להציע, הוא גם חשף שני שרותים חדשים וידע לספר כי מבנה לוגיסטי כזה בארץ אין לאף חברת אריזה. 
 
חברת VASM מתמחה בשינוע במנופים, באירוז בחדרים נקיים, ועבודה מול טכנולוגיית ההייטק. "זה VASM", אומר בן רובי, "אנחנו נותנים פתרונות לרי-לוקיישן של חברות הייטק, מדלת לדלת, תוך שליטה מלאה בתהליך, רמת שירות גבוהה ושאיפה לאפס תקלות".
 
בן רובי: "אנחנו מתעסקים בשירותים לוגיסטיים הנדרשים על ידי חברות הייטק כגון אחסנה, תובלה, אריזה, שינוע. אנחנו רוצים לתת ללקוח סל מוצרים גדול. לקלוט, לבדוק, לאחסן, לארוז, להוביל, להחזיר, לשנע. כל מה שצריך זה באותו בית. השרשרת היא בפיקוח מלא. הדלת לדלת הוא בפיקוח מלא כל הזמן בידיים שלנו – זו היכולת שלנו. הצורך בלארוז הייטק ולתת פתרונות אחסנה – שם אנחנו נמצאים ונותנים את כל סל המוצרים.     
 

"איחדנו מוצרים בתחום הלוגיסטיקה כולל ניהול רצפת מחסן ומערכת WMS. המתחם החדש משתרע על פני 16 אלף  מטר, בעוד המבנה בגודל 10 אלף מטר ו-14 מטר גובה. יש לנו במתחם החדש מחסן מצונן עם בקרת טמפרטורה של 18 מעלות, גלריית בטון מתועשת שם עשינו את הריכוז של בועת ה-Clean Room ואת אחסון ליקוט ידני. אנחנו גם יכולים לקלוט פה בו זמנית 14 משאיות עם רמפות של טעינה ופריקה בצורה מהירה ומקצועית. בקיצור, מיזגנו את הפעילות למבנה לוגיסטי אחד גדול".
 
בן רובי מספר על בועת ה'קלין רום' שבנייתה התאפשרה הודות לשימוש במבנה החדיש והגדול. "אנחנו מבצעים אריזת פריטים שנועדו למוצרי ההייטק. הפתרונות הם לקבל חלקים, לבצע פה את הניקיון, לבצע פה הרכבות ומבצעים אלקטרו מכניים בתוך בועת ה'קלין רום' וגם לארוז את המוצר המוגמר שיוצא מה'קלין רום' אצלנו במבנה.
 
"זיהינו את הנישה שבה יש צרכים בשוק המקומי לאירוז בבועת 'קלין רום' לקבלני חוץ, מה שנקרא 'אאוט סורסינג' כגון ציודי חלקי מכונות, כרטיסים מיוחדים. הקלאס שיינתן פה במרלוג זה דרגת קלאס 100".
 
בן רובי אינו מסתיר את כוונות החברה להתרחב לעבודה מול לקוחות בחו"ל ומודה כי בשלב הראשון היתה רוצה לחדור לשוק האירופאי. "אנחנו מנסים לפתח את נישת ה'קלין רום' עם לקוחות בחו"ל. זה תהליך מאוד מסובך, עדין וארוך וכולל יצירת בועות תוך שילוב טכנולוגיות שישמרו על אפס אחוזי לחות. מדובר בשימוש בטכנולוגיה מאוד מתקדמת".
 
במקביל, חברת VASM אינה מזניחה את השוק המקומי ומרחיבה את פעילותה בתחום אחסנה וליקוט ידני, שמשמעותו הוא טיפול בקליטה, ספירות מלאי, והרכבות הרכבות אלקטרו מכניות עבור הלקוחות בנוסף ליכולות שילוח של החברה. בן רובי: "בנינו כאן חדר אנטי-סטטי עם הרכבות אלקטרו מכניות, ואנחנו עושים בקרת איכות ללקוחות שיש להם צורך שאנחנו נבצע עבורם קליטה מספקים, בקרת איכות, שמירה על המלאי ובסופו של דבר גם נפיץ ללקוח".