VA: שירות משופר לנמלי אוסטרליה, המזרח הרחוק ולוס אנג'לס

שירות הקונסולידציה השבועי המשופר שמעניקה החברה מתאפיין בזמני הפלגה של 25 עד 31 יום מנמל חיפה לנמלי אוסטרליה וניו זילנד דרך סינגפור


00:00 ,30.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

שירות הקונסולידציה השבועי המשופר שמעניקה החברה מתאפיין בזמני הפלגה של 25 עד 31 יום מנמל חיפה לנמלי אוסטרליה וניו זילנד דרך סינגפור
 
למערכת Port2port נודע כי חברת VA משלחים הכריזה על שירות משופר לנמלי המזרח הרחוק, אוסטרליה,  ניו זילנד ולוס אנג'לס.
 
בשיחה עם עדי תדהר, מנכ"ל חברת VA, מסר הלה כי "אנחנו משפרים את איכות, מהירות ועלות השירות בתובלה הימית מישראל לנמלי המזרח הרחוק, אוסטרליה, ניו זילנד ולוס אנג'לס".
 
מנכ"ל VA הדגיש כי שירות זה משפר את משך ההגעה מנמל חיפה לנמל לוס אנג'לס בכ-14 ימים לעומת השירות הניתן כיום דרך נמל ניו יורק והובלת המטענים ברכבות/ משאיות  Coast to Coast עקב בדיקות הולכות ומתרבות של המטענים על ידי שלטונות המכס והביטחון של ארה"ב בנמל ניו יורק. יש לציין כי מדובר בשירות  All Water המבטיח הגעה ללוס אנג'לס בלוח זמנים אמין.
 
שירות הקונסולידציה השבועי המשופר שמעניקה החברה מתאפיין בזמני הפלגה של 25 עד 31 יום מנמל חיפה לנמלי אוסטרליה וניו זילנד דרך סינגפור, כאשר משך ההפלגה לנמל פרימנטל הוא 25 יום, לנמל סידני 26 יום, לנמל מלבורן 27 יום, לנמל בריסביין 28 יום ולנמל אוקלנד, ניו זילנד 31 יום.
 
כמו כן, השירות מנמל חיפה לנמל לוס אנג'לס עובר דרך סינגפור עם משך הפלגה של 35 יום בלבד.