UTi העולמית רוכשת את Span - חברת פתרונות לוגיסטיים

לחברת Span ניסיון רב ומוניטין בתחום הפתרונות הלוגיסטיים והיא הציגה רווח נקי של 36 מיליון דולר בשנת 2005. מנכ"ל UTi: הרכישה מרחיבה את יכולתנו לספק שירותי שרשרת לוגיסטית למגוון מוצרים ותעשיות ברחבי אמריקה


00:00 ,21.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לחברת Span ניסיון רב ומוניטין בתחום הפתרונות הלוגיסטיים והיא הציגה רווח נקי של 36 מיליון דולר בשנת 2005. מנכ"ל Uti: הרכישה מרחיבה את יכולתנו לספק שירותי שרשרת לוגיסטית למגוון מוצרים ותעשיות ברחבי אמריקה
 
חברת Uti העולמית הכריזה על רכישת חברת Span America Holdings וחברת Span Manufacturing Limited, ספק שירותי פתרונות ניהול לשרשרת אספקה באזור צפון אמריקה.
 
חברת Span International Group of Companies, אשר משרדיה הראשיים נמצאים במרקאהם, ליד טורונטו, קנדה, היתה בעבר בבעלות פרטית ומעתה תהיה חלק מהצוות הלוגיסטי של Uti ביבשת אמריקה. עם הכנסות שנתיות של 39.1 מיליון דולר ורווח נקי של 36 מיליון דולר עבור שנת פעילות ב-2005, חברת Span International צפויה לתרום לגידול בהכנסות של חברת Uti.
 
החברה נוסדה על ידי ביני ג'ינד, נשיא ומנכ"ל חברת Span, בשנת 1981 והיא מציעה ערך מוסף לוגיסטי ללקוחותיה. השירות הלוגיסטי של חברת Span ניתן מדלת לדלת (End to End) ומציע ניהול מלאי, בדיקות לפני משלוח, שיקוף והמכלה, התאמת רכיבים, אריזה מחדש, הרכבה, בדיקה ואף תמיכה לאחר שהמוצר מגיע לשוק.

חברת Span מעסיקה כ-1,000 עובדים בלמעלה מ-20 אתרים בקנדה, ארה"ב, מקסיקו והונגריה.
 
מנכ"ל Uti Integrated Logistics, ויליאם גייטס, אמר כי "רכישת Span מוסיפה מומחיות טכנית, הן לעומק והן מבחינת נפח לפעילות הלוגיסטית שלנו, ועל כן היא מרחיבה את יכולתנו לספק שירותי שרשרת לוגיסטית למגוון מוצרים ותעשיות ברחבי אמריקה".

גייט הוסיף כי "עם היסטוריה של למעלה מ-25 שנה בעסק, צוות הניהול המוכשר של Span בנה לחברה מוניטין פנטסטי ותרבות שלמה סביב הפתרונות המיוחדים של החברה. אנו נרגשים מהעובדה ש-Span תחזק את היכולות שלנו לשרת את צורכי רשת האספקה מדלת לדלת של לקוחותינו, ומקדמים בברכה את הצוות למשפחת Uti".
 
יש לציין כי חברת Uti מנהלת בחודשים האחרונים מו"מ עם חברות לוגיסטיקה מובילות בישראל מתוך מטרה להרחיב את פעילותה בישראל. החברה משמשת כיום כספק הלוגיסטי עבור חברות טרנסכלל וניולוג.