USCO Logistics תחל לפעול תחת השם Kuehne & Nagel

ביולי 2001 רכשה חברת הלוגיסטיקה Kuehne & Nagel את USCO Logistics, שהיא חברה מובילה למתן פתרונות לוגיסטיים הפועלת בצפון אמריקה, ובימים הקרובים ישונה המיתוג USCO Logistics וייחל לפעול תחת השם Kuehne & Nagel Logistics Inc


00:00 ,16.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ביולי 2001 רכשה חברת הלוגיסטיקה Kuehne & Nagel את USCO Logistics, שהיא חברה מובילה למתן פתרונות לוגיסטיים הפועלת בצפון אמריקה, ובימים הקרובים ישונה המיתוג USCO Logistics וייחל לפעול תחת השם Kuehne & Nagel Logistics Inc.

לחברה החדשה Kuehne & Nagel Logistics Inc. משרד ראשי ב- Naugatuck, Conn., משם היא מפעילה בסיס לשרותים לוגיסטים ומחסנים מהגדולים בארה"ב, הפועלים על שטח של כ- 12 מיליון רגל מרובע ב- 40 אתרים ברחבי המדינה. השרותים שהיא מציעה הינם שרותים משלימים לאלו של Kuehne & Nagel Inc., הפועלת ממשרדה הראשי בניו ג'רסי. גם USCO הקנדית והמקסיקנית יופעלו מעתה תחת השם של Kuehne & Nagel.

מחברת אמקס KN הישראלית, המשתייכת לרשת העולמית של Kuehne & Nagel, נמסר כי בצפון אמריקה, כמו גם בעולם כולו, מציעה מעתה Kuehne & Nagel ללקוחות שרותים למתן פתרונות לוגיסטיים משולבים, ממקור יחיד. השרותים שהיא מציעה הינם לכל סוגי התובלה והלקוחות נהנים משטחי האחסון והחלוקה הפועלים על שטח של יותר מ-30 מיליון רגל מרובעים.

מר קלאוס הרמס, הנשיא ומנהלה הכללי של Kuehne & Nagel International AG אמר כי Kuehne & Nagel מבוססת היטב בשוק הלוגיסטי האמריקאי ובאפשרותה להציע ללקוחות חוזים לוגיסטיים אטרקטיביים, והרכישה החדשה תמנף את השרותים שהיא מציעה בצפון אמריקה.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים