UPS תשקיע כ-180 מיליון דולר במרכז לוגיסטי בפנים-אסיה

ה"האב" החדש של החברה מוקם בנמל תעופה בעיר שנזן ועם השלמתו הוא יחליף את ההאב הקיים בפיליפינים. המרכז החדש יושלם בשנת 2010


00:00 ,29.10.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

ה"האב" החדש של החברה מוקם בנמל תעופה בעיר שנזן ועם השלמתו הוא יחליף את ההאב הקיים בפיליפינים. המרכז החדש יושלם בשנת 2010
 
חברת UPS החלה בבנייתו של 'האב' פנים אסיאתי חדש בנמל התעופה הבינלאומי של העיר שנצן, הנמצאת בליבה של פרל ריוור דלתא.
 
עם השלמתו, יחליף המרכז הלוגיסטי הפנים-אסיאתי את ההאב הקיים בבסיס חיל האוויר לשעבר בפיליפינים וישמש כעורק התנועה הראשי של UPS לתוך אסיה. המרכז מתוכנן להיפתח ב-2010.
 
מיקומו החדש של ההאב יביא לקיצור של יום אחד בזמן העברת מטענים בתוך אסיה ויציע רמה חדשה של שירות לאיזור זה, הידוע בהיקפי תעשייה גדולים וממוקם בקרבת מקום להונג קונג.כיום אחראים שווקי סין, הונג קונג, יפן קוריאה וטייוואן ליותר ממחצית מהמחזור של UPS באסיה. כמות גדולה מתוך היקף זה יוצאת מדרום מזרח סין והונג קונג.
 
דניאל ברוטו, נשיא UPS International, מציין כי מדובר באזור אסטרטגי בעל רמת דינמיות גבוהה והזדמנויות צמיחה אדירות, אשר עתיד לחזק את פעילות החברה באסיה.
 
המרכז החדש בשנזן ייבנה על שטח של 89,000 מ"ר ויכלול רחבת חנייה למטוסים על שטח של 150 אלף מ"ר אשר תוקצה על ידי נמל התעופה המקומי, וכן מבנה מכס אקספרס, מתקני מיון ואזורי מטען.
 
מהחברה נמסר כי מרכז המיון ימיין 18,000 חבילות בשעה, כאשר הקיבולת המקסימלית הינה עד 36,000 חבילות לשעה. בראשית דרכו יעסיק ההאב כ-400 עובדים. היקף ההשקעה בו יעמוד על כ-180 מיליון דולר. ההאב יפעל מסביב לשעון, 7 ימים בשבוע.
 
דרק וודוורד, נשיא UPS באזור אסיה-פסיפיק, אמר כי בנייתו של ההאב החדש היא עדות נוספת למחויבות של UPS לסין, המדגישה את הבטחת החברה לספק ללקוחות את התמיכה הלוגיסטית אותה הם דורשים באזור בעל שיעור צמיחה גבוהה כמו זה.