UPS פתחה בקנדה קמפוס לוגיסטיקה

הקמפוס הקנדי, שגודלו כ-270 אלף מ"ר יצויד במערכות מידע מתקדמות וירחיב את יכולות שרשרת האספקה בקנדה. מדובר בקמפוס השני בגודלו בצפון אמריקה שהוקם בעלות של כ-75 מיליון דולר


00:00 ,04.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הקמפוס הקנדי, שגודלו כ-270 אלף מ"ר יצויד במערכות מידע מתקדמות וירחיב את יכולות שרשרת האספקה בקנדה. מדובר בקמפוס השני בגודלו בצפון אמריקה שהוקם בעלות של כ-75 מיליון דולר
 
חברת UPS פתחה בעיר ברלינגטון, הנמצאת בקצה המערבי של העיר טורונטו,קנדה, את קמפוס הלוגיסטיקה השני בגודלו בצפון אמריקה, בגודל של כ-270,000 מ"ר ובעלות של כ-75 מיליון דולר. הקמפוס ממוקם בקרבה לנמלי תעופה ראשיים ולכבישים מהירים, דבר המאפשר ללקוחות גישה נוחה ומהירה למשלוחים לארה''ב ולרחבי העולם.
 
הקמפוס הקנדי הוא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת הלוגיסטיקה ביבשת ומצטרף לקמפוסים אחרים בלואיוויל, קנטקי;מירה לומה, קליפורניה;ררמונד, הולנד ובסינגפור.
 
הקמפוס החדש ישרת מספר רב של לקוחות, ירחיב את יכולות שרשרת האספקה של UPS בקנדה ויחבר את רשת שירותי המשלוחים של חבילות ומטענים של UPS בקנדה. הקמפוסים הלוגיסטיים של UPS מיועדים לאפשר ניצול מקסימלי של שירותי החברה על מנת לספק לסייע ללקוחות לנהל ולתפעל את שרשרת האספקה שלהם בצורה יעילה יותר, המאופיינת בחסכון של 10%-20% בעלויות.
 
הקמפוס החדש כולל מערכות מידע מתקדמות כגון מערכת לניהול משלוחים ומערכת לניהול המתקן. בנוסף נבנו בקמפוס 150 רציפי העמסה וכן הוכנסו מכשירי סריקה אלחוטיים למטענים בגובה של עד 10 מטרים.
 
בראד מיצ'ל, נשיא פתרונות שרשרת האספקה של UPS בקנדה, אמר כי "ניהול יעיל של שרשרת האספקה נמצאת בראש סדר העדיפויות של יצרנים, ולכן היה הכרחי לבנות קמפוס אשר יאפשר יגביר את יכולות השילוח והאספקה ויסייע ללקוחות להתמודד בשוק התחרותי."
 
UPS מנהלת 1,000 מתקני שרשרת אספקה ביותר מ-120 מדינות ומעניקה מגוון רחב של שירותים ללא מתחרים בתחום ניהול סחר גלובלי, העברת מכס ודרכי תחבורה רבים.