UPS מתחילה לפרוס טכנולוגיה אלחוטית חדשה בישראל

מטמיעה בימים אלה, במרכזי המיון בישראל, מערכת סריקה ייחודית המורכבת על אצבעו של הממיין. הצפי: חסכון של מעל ל- 30% בעלויות ציוד ותיקון ובצמצום של למעלה מ-35% בתקלות


00:00 ,29.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מטמיעה בימים אלה, במרכזי המיון בישראל, מערכת סריקה ייחודית המורכבת על אצבעו של הממיין. הצפי: חסכון של מעל ל- 30% בעלויות ציוד ותיקון ובצמצום של למעלה מ-35% בתקלות
 
UPS בישראל הטמיעה לאחרונה במרכזי המיון שלה בארץ, מערכת סריקה ייחודית, הראשונה מסוגה בישראל, אשר בנויה ממכשיר סריקה אלחוטי בגודל איתורית הפועל בטכנולוגיית BlueTooth ו-WiFi ומורכב על אצבעו של הממיין.
 
בעזרת המכשיר החדש נסרקים נתוני החבילה ומועברים למסוף קליטה קטן, אותו חוגר הממיין מסביב למותניו ומשם מועבר המידע היישר לרשת מחשבי מעקב החבילות, על מנת לאפשר ללקוחות לבצע מעקב אחר המשלוח שלהם ולקבל מידע מדויק ואמין לגביהן.
 
השימוש במערכת האלחוטית צפוי, לטענת UPS, להביא לחסכון של מעל ל- 30% בעלויות ציוד ותיקון ובכמות החלפים הנדרשת ולמעלה מ-35% צמצום בתקלות.
 
פריסה זו תיתמך על ידי מחשב ה-DIAD IV המשלב טכנולוגיית GPS המעניקה לנהגים כיוונים מפורטים יותר ליעדם, מסך תצוגה צבעוני, מודם רדיו אקוסטי המאפשר גישת חיוג במידת הצורך ומודם אופטי המאפשר שידור בתוך מרכז UPS.
 
הטמעה המערכות מצטרפת להשקעה של החברה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בהיקפים של מיליוני שקלים לקראת המעבר ל"בית UPS” החדש, אשר סיום בנייתו מתוכנן בקרוב.
 
"העידן התחרותי שבו אנו נמצאים ומהירות זרימת המידע הם חלק חשוב בתפיסה של UPS את השירותים שהיא מפתחת. אנו מחויבים להתאים עצמנו להתפתחויות הגלובליות של לקוחותינו ולאפשר להם להיות מובילים בתחומם. עדכון בזמן אמת על הגעת משלוח או מעטפה ללקוח בחו"ל יכולה להוות נקודה קריטית בשרשרת ההפצה ולחסוך זמן וכסף רב בברורים טלפוניים והתכתבויות במייל," כך ציין ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל.