UPS ישראל עולה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הסלוגן: "שילוח בתזמון מושלם"

חברת UPS ישראל יוצאת בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בהיקף מדווח של 1.6 מליון שקל למשך כשבועיים ; UPS תעלה בתשדירים בני 30 ו – 20 שניות, אשר ילוו בפעילות קידום מכירות ללקוחות החברה ומטרתה שימור הלקוחות הקיימים וגיוס חדשים


00:00 ,23.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
עלות הקמפיין מוערכת בכ - 1.6 מליון שקל

חברת UPS ישראל, נציגתה של חברת המשלוחים מהגדולות בעולם, יוצאת בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בהיקף מדווח של 1.6 מליון שקל למשך כשבועיים.

הקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר החל מה – 23 למאי באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10. הקמפיין מדגיש את הפריסה הגלובלית של UPS ומשדר גודל, עוצמה ובינלאומיות של החברה והמותג תחת הסלוגן: SYNCHRONIZED SHIPPING - שילוח בתזמון מושלם.

UPS תעלה בתשדירים בני 30 ו – 20 שניות, אשר ילוו בפעילות קידום מכירות ללקוחות החברה ומטרתה שימור הלקוחות הקיימים וגיוס חדשים.


"UPS ישראל" שהחלה לפעול בשנת 1994, מציעה שירותי יבוא ויצוא מדלת לדלת. ברשותה צי של 100 רכבי הפצה ומערך תפעולי ממוחשב הפרוש על פני 6 סניפים ברחבי הארץ בהם מועסקים 350 עובדים. UPS מפעילה קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.