UPS השלימה רישות אלחוטי כלל ארצי למסופוני ה-DIAD לנהגים

מסופוני ה-DIAD 4 כוללים יכולת תקשור עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמת Blue tooth, Wi-Fi, GPRS ו- CDMA


00:00 ,17.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מסופוני ה-DIAD 4 כוללים יכולת תקשור עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמת Blue tooth, Wi-Fi, GPRS ו- CDMA.
 
UPSישראל השלימה לאחרונה את פרויקט הרישות האלחוטי של מסופוני ה-DIAD מהדור הרביעי בכל 6 סניפיה בישראל, לאחר שסיימה לרשת גם את סניפי החברה בפתח תקווה, חיפה, ירושלים ובאר שבע.
 
מכשירי ה-DIAD IV הינם מסופוני קליטה ועדכון על מסירת וקבלת משלוחים המיועדים לנהגי החברה. בישראל חולקו כבר כ- 100 יחידות לנהגי UPS. ברחבי העולם פרוסים כבר כ-80,000 מסופוני DIAD 4.
 
המכשיר מאפשר קבלת עדכוני סטאטוס במערכת המחשבים הבינלאומית של UPS ובאינטרנט דקות לאחר סריקת החבילה. ההתחברות לתקשורת מאפשרת ביצוע מעקב יומי וצמוד על מצב המכשירים (תקינות, תקלות, מצב סוללות וכו').
 
ה-DIAD IV מאפשר לתקשר עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמת הכוללות Blue tooth, Wi-Fi בתוך הסניפים, GPRS או CDMA, למתן עדכון פרטי מעקב מהירים יותר של מסירת והובלת חבילות ללקוחות וגם גישה למדפסות ומכשירים נוספים. בנוסף, המסופון מכיל מערכת – GPS אשר מאפשרת לשפר את השירות ללקוח,באמצעות הגעה מהירה יותר ומאפשר לחברה להוריד באופן ניכר את צריכת הדלק ולייעול את הסעת המטענים והובלת החבילות של הנהגים.
 
ה-DIAD 4 כולל מסך צבעוני המאפשר שליחת הודעות לנהגים. המסופון, קטן וקל מקודמיו ויש לו זיכרון מורחב של 128 מגה ביטים (פי 20 מקודמיו).
 
ליאור שגיא, מנכ"ל UPSישראל, מציין כי השלמת הפריסה האלחוטית למסופוני ה-DIAD IV ברחבי הארץ מהווה חלק אינטגרלי ממדיניות החברה להשקיע בטכנולוגיה כשירות ללקוח. "מכשיר ה-DIAD הכולל שיפורים טכנולוגיים רבים מהווה כלי הנותן לשליח את היכולת להעניק שירות לקוחות אמין ויעיל יותר בכך שהוא מקבל את המידע העדכני והנגיש ביותר", הוסיף שגיא.