UPS העולמית חושפת את הלוגו החדש שלה

הלוגו החדש יחליף את הלוגו המוכר של החברה, אשר הוצג לראשונה לפני 40 שנה. "הלוגו של UPS הינו אחד הסמלים המוכרים בכל העולם. הלוגו החדש משמר את הערכים, תרבות ומסורת העבר ובאותה עת מייצג את השינויים הרבים וההתפתחות שעברה חברת UPS", מציינים ב- UPS


00:00 ,27.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הלוגו החדש יחליף את הלוגו המוכר של החברה, אשר הוצג לראשונה לפני 40 שנה. "הלוגו של UPS הינו אחד הסמלים המוכרים בכל העולם. הלוגו החדש משמר את הערכים, תרבות ומסורת העבר ובאותה עת מייצג את השינויים הרבים וההתפתחות שעברה חברת UPS", מציינים ב- UPS.

חברת משלוחי האקספרס UPS חושפת היום לראשונה את הלוגו החדש של החברה, שיחליף את הלוגו המוכר של החברה אשר הוצג לראשונה לפני 40 שנה. סמלה של חברת UPS, אשר נוסדה בשנת 1907 הינו אחד מהסמלים המוכרים והידועים ביותר בעולם בכלל ובארה"ב בפרט.

הלוגו החדש, אשר יהיה מעתה UPS ללא המילים United Parcel Service, ממחיש בין השאר, את השינויים וההתפתחויות שחלו בחברה בשנים האחרונות. כיום מציעה UPS שירותים גלובליים כוללים של ניהול מטען ומסחר בינלאומי, שירותי עמלות מכס, ניהול שרשרת אספקה ושירותי מימון ומסחר אלקטרוני המתאפשרים הודות למאמצים והשקעה של משאבים רבים.

אחד השינויים הבולטים ביותר שחלו בעיצוב הלוגו הוא הורדת סמל הסרט הקשור. למרות שהסמל הפך לאחד הסימנים המוכרים ביותר בלוגו החברה, חבילות הקשורות בסרט לא נשלחו על ידי UPS כבר כמה עשורים, משום שהסרט נתפס במערכת המיון הממוכנת ולכן הוחלט להורידו מהלוגו.

השינויים הויזואליים אינם רק בעיצוב הלוגו, אלא גם בססמא שתלווה את הלוגו. במקום המילים United Parcel Service , תתלווה ללוגו באופן קבוע הססמא “synchronizing the world of commerce “ על גבי המטוסים, מכוניות וכן בפרסומים ופרסומות.

במסגרת שינוי הלוגו הוחלט לבצע שינוי גם בצבעים. הצבע החום המזוהה ברחבי העולם עם UPS ישאר הצבע המרכזי והבולט , אך יתווסף ללוגו גם צבע צהוב ובולט. בנוסף, הלוגו החדש מעוצב בצבעים עגולים ומעודכנים יותר.

הלוגו החדש של "UPS” שהינו חלק מתהליך של בניית זהות תאגידית חדשה, ישולב החל מהיום, בתהליך שיימשך מספר חודשים, על גבי 88 אלף משאיות, 622 מטוסים שבבעלות החברה, 1,700 מרכזי מיון והפצה, 70 אלף נקודות שירות ומכירה, מיליון יחידות של מדים ולמעלה מ-3 מיליארד חבילות בשנה.

מנכ"ל UPS ישראל, ליאור שגיא מציין כי כבר בשבועות הקרובים ישולב הלוגו החדש על גבי המוצרים והמדים של החברה ובעתיד הקרוב המראה החדש של UPS יבוא לידי ביטוי על כל מערך השינוע וההפצה בישראל.

אודות UPS ישראל :
"UPS ישראל" שהחלה לפעול בשנת 1994, מציעה שירותי יבוא ויצוא מדלת לדלת המתאפיינים בהתחייבות שירות ייחודית, רשת מידע מקוון ועלויות נוחות. ברשות UPS ישראל צי של 100 רכבי הפצה ומערך תפעולי ממוחשב הפרוש על פני 6 סניפים ברחבי הארץ בהם מועסקים 350 עובדים. UPS מפעילה קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.

אודות חברת UPS :
UPS הנה חברת משלוחים מהגדולות בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ-360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ-200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ-622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה-11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ-13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2002 הסתכמו בכ-31.3 מיליארד דולר.