UPS בשירות חדש : תגבה את התשלום מהיבואן טרם הגעת הסחורה ותפקידו בחשבון הבנק של היצואן

מחברת UPS ישראל נמסר על השקת שירות חדש : UPS Exchange Collect, המסייע ליצואנים ויבואנים להאיץ תשלומים ולהפחית את הסיכונים הקשורים בעסקאות סחר בינלאומי. UPS Exchange Collect הוא שירות קל לשימוש המתבסס על טכנולוגיה של תשלום אלקטרוני המתאפשר על ידי סנכרון של


00:00 ,01.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל " UPS מורידה את תנאי תשלום האשראי המסורתי מ – 90 יום ל – 10 ימים או פחות"

מחברת UPS ישראל נמסר על השקת שירות חדש : UPS Exchange Collect, המסייע ליצואנים ויבואנים להאיץ תשלומים ולהפחית את הסיכונים הקשורים בעסקאות סחר בינלאומי. UPS Exchange Collect הוא שירות קל לשימוש המתבסס על טכנולוגיה של תשלום אלקטרוני המתאפשר על ידי סנכרון של תנועת סחורה, מידע וכספים בין יצואנים ויבואנים. השירות, מאפשר עסקה בינלאומית בין מוכר או קונה מישראל ללא צורך במכתב אשראי, על בסיס היכולת של UPS לגבות את התמורה ולדווח על כך מיידית במערכת המעקב שלה - כך שניתן למסור את הסחורה בביטחון מלא.

UPS Exchange Collect תוכנן עבור חברות אשר רוצות להתרחב לשווקים בינלאומיים חדשים ועסקים אשר רוצים להקטין עד כדי מינימום את הסיכונים שלעיתים מלווים סחר עם לקוחות חדשים. בעזרת UPS Exchange Collect המוכר יכול להיות בטוח שהתשלום יגיע במהירות מכיוון ש – UPS יספקו את הסחורה רק לאחר קבלת התשלום מהקונה. השירות יכול להתבצע ב – 12 מטבעות זרים.

ליאור שגיא מנכ"ל UPS ישראל מציין כי התשתית הטכנולוגית המפותחת של UPS ויכולות איתור החבילות הן שמאפשרות את ה - UPS Exchange Collect .על ידי שימוש במידע איתור עדכני, UPS Exchange Collect מורידה לכדי מינימום את הסיכונים ומאיצה את התשלום בחילופין של סחורות וכספים בין המוכר לקונה. בממוצע המוכר מקבל תשלום דרך UPS Exchange Collect ב – 10 ימים או פחות, שיפור משמעותי בהתייחס לכך שתשלום עסקאות סחר בינלאומי יכולות להימשך עד ל – 90 יום בתנאי תשלום אשראי מסורתי.

שירות ה- UPS Exchange Collect פועל באופן הבא :
  1. היצואן/מוכר והיבואן/קונה מסכימים על תנאי הרכישה והקניה בניהם ומסכימים ש - UPS Exchange Collect יממשו את ההסכם הפיננסי בינהם.
  2. היצואן משנע את הסחורה דרך UPS אשר מודיעה ליבואן דרך המייל שהסחורה נמצאת בדרך אליו ושהתשלום חייב להתקבל לפני שהסחורה מגיעה אליו.
  3. היבואן משלם באופן אלקטרוני עבור הסחורה ל – UPS.
  4. לאחר ש – UPS מקבלת את התשלום היא מעבירה את הסחורה ליבואן.
  5. עם קבלת האישור על אספקת הסחורה, UPS משדרת באופן אלקטרוני את התשלום עבורה הסחורה לחשבון הבנק של היצואן ומודיעה לו דרך המייל על קבלת התשלום.

אודות UPS ישראל :
החלה לפעול בשנת 1994, מציעה שירותי יבוא ויצוא מדלת לדלת המתאפיינים בהתחייבות שירות ייחודית, רשת מידע מקוון ועלויות נוחות. לרשות UPS ישראל צי של 100 רכבי הפצה ומערך תפעולי ממוחשב הפרוש על פני 6 סניפים ברחבי הארץ בהם מועסקים 350 עובדים. UPS מפעילה קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.

אודות חברת UPS :
UPS הנה חברת משלוחים מהגדולות בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ- 360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ- 200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ- 622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה - 11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ - 13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2000 הסתכמו בכ - 29.8 מיליארד דולר.