UPS בקידום מכירות לחנות ה- Exprss Shop

קמפיין קידום המכירות מכיל תליון אשר יתלה על דלתות 100 אלף עסקים קטנים ובתי אב באזור המרכז עם הסיסמה "מישהו בניו-יורק מחכה לנס". על התליון מצורפת אריזה אישית להכנת נס קפה של עלית.


00:00 ,31.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
קמפיין קידום המכירות מכיל תליון אשר יתלה על דלתות 100 אלף עסקים קטנים ובתי אב באזור המרכז עם הסיסמה "מישהו בניו-יורק מחכה לנס". על התליון מצורפת אריזה אישית להכנת נס קפה של עלית.

UPS ישראל, נציגת חברת המשלוחים הבינלאומית, יוצאת בקמפיין קידום מכירות לחנות ה- Exprss Shop. החנות המיועדות לקהל הרחב וללקוחות SOHO (Small Office Home Office). פתיחת החנות, שהינה חידוש בלעדי של UPS, הינה חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של UPS לתת מענה ופתרון לקהל המעונין לשלוח מסמכים, מעטפות וחבילות תוך הכוונה מקצועית וללא צורך בתיאום שליח.

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב – UPS מציין כי החנות מעוצבת בסטנדרט העיצוב העולמי של UPS וכוללות עמדה להכנת משלוחים, עמדת שירות מאוישת שבא נציג החברה שהוכשר לתפקיד, יחלק חומרי אריזה, קופסאות ומעטפות. נציג החברה יעזור במילוי שטר המטען והחשבונית ויעזור באריזה נכונה וחסכונית. בחנות ה - “Express Shop” יוכלו הלקוחות לשלם בכל אמצעי תשלום ולהגיע עד השעה תשע בערב.

אודות UPS ישראל :
"UPS ישראל" שהחלה לפעול בשנת 1994 , מציעה שירותי יבוא ויצוא מדלת לדלת המתאפיינים בהתחייבות שירות ייחודית, רשת מידע מקוון ועלויות נוחות. ברשות החברה צי של 100 רכבי הפצה ומערך תפעולי ממוחשב הפרוש על פני 6 סניפים ברחבי הארץ בהם מועסקים 350 עובדים. UPS מפעילה קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.

אודות חברת UPS :
UPS הנה חברת המשלוחים הגדולה בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ- 360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ- 200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ- 622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה - 11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ - 13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2000 הסתכמו בכ - 29.8 מיליארד דולר.