UPS SCS תנהל את שרשרת האספקה של לומניס

פריץ קומפניס ישראל מקבוצת UPS Supply Chain Solutions דיווחה הבוקר על חתימת הסכם מיקור חוץ לניהול שרשרת האספקה הגלובלית של חברת לומניס;ההסכם הוא פרי מאמץ משותף של פריץ קומפניס ישראל, ביחד עם הצוות הגלובלי של UPS SCS, שהוביל לבניית הפתרון לניהול שרשרת אספקה


00:00 ,21.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

פריץ קומפניס ישראל מקבוצת UPS Supply Chain Solutions דיווחה הבוקר על חתימת הסכם מיקור חוץ לניהול שרשרת האספקה הגלובלית של חברת לומניס; ההסכם הוא פרי מאמץ משותף של פריץ קומפניס ישראל, ביחד עם הצוות הגלובלי של UPS SCS , שהוביל לבניית הפתרון לניהול שרשרת אספקה עבור לומניס.
 
חברת לומניס מפתחת, מייצרת וספקית עולמית של מכשירי לייזר ומכשירים מבוססי אור ליישומים רפואיים, אסתטיים, אופטיים, דנטליים וווטרינריים. החברה חתמה על הסכם מיקור חוץ עם חטיבת SCS (בשמה המלא: Supply Chain Solutions) ב- UPS.

עפ"י ההסכם, UPS SCS בעולם וחברת פריץ קומפניס בישראל יהיו אחראיות על התחום הלוגיסטי הכולל את ניהול מחסני החברה, על שחרור מהמכס ועל ריכוז שירותי שינוע עבור כל פעילויותיה של לומניס ברחבי העולם. בנוסף, תספק UPSשירותים חיוניים כגון ניהול הזמנות, ניהול לוגיסטי ואספקה של חלפים. ההסכם כולל פרמטרים חשובים לביצוע כגון מהירות עיבוד ההזמנות, אספקה במועד ודיוק במלאי.

"לומניס היא חברה גדולה ומובילה אשר צורכי שרשרת האספקה שלה תואמים את יכולותינו" אומר מרסלו ילין, סמנכ"ל שיווק ושרשרת אספקה של פריץ קומפניס ישראל. "אנו שמחים על החלטתה של לומניס לנצל את הפתרונות המצוינים שאנו והקבוצה הגלובלית מציעים לניהול שרשרת האספקה  על מנת להתייעל ולשפר את השירות ללקוחות. לומניס ופריץ קומפניס משתפות פעולה כבר כמעט עשור", מוסיף ילין, "וימשיכו לשתף פעולה עכשיו גם במישור הגלובלי".
 
אבנר רז, נשיא ומנכ"ל לומניס אמר: "לומניס נמצאת בעיצומים של מהלכים אסטרטגיים לצמצום עלויות ולהשבחת מערך השירות ללקוחות. ההסכם עם UPS יאפשר לנו להעניק שירות מתקדם ויעיל יותר ללקוחותינו ואנו צופים כי ההתייעלות תוביל להשפעה חיובית על עסקינו ועל שביעות הרצון של הלקוחות".