TNT תשתף פעולה עם מייקרוסופט לפיתוח והשמת פתרון טכנולוגי חדש

יפתחו במשותף מחשב כף יד נישא אשר אמור לשרת את כל נהגי רכבי השירות של הקונצרן ברחבי העולם ; TNT הודיעה כי תכניס לשימוש 24,000 מכשירי תקשורת ניידים. חברת שיגור האקספרס הבינלאומית TNT בשיתוף ענק המחשבים מייקרוסופט


00:00 ,09.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יפתחו במשותף מחשב כף יד נישא אשר אמור לשרת את כל נהגי רכבי השירות של הקונצרן ברחבי העולם ; TNT הודיעה כי תכניס לשימוש 24,000 מכשירי תקשורת ניידים

חברת שיגור האקספרס הבינלאומית TNT בשיתוף ענק המחשבים מייקרוסופט משלימים בימים אלה פרויקט רחב היקף לפיתוח והשמת פתרון טכנולוגי חדש לתחום הלוגיסטי. במסגרת הפרויקט פותח מחשב כף יד נייד אשר ישמש את כל נהגי רכבי השירות של קונצרן שיגור האקספרס ברחבי העולם. בפרק זמן של שלוש שנים תצייד TNT את 24,000 הנהגים שלה ברחבי העולם (כולל ישראל) במכשיר ה- Mobile worker - מכשיר תקשורת נייד המאפשר לנהגים לקבל הודעות איסופים חדשות בזמן אמת כמו גם לשלוח ולקבל מידע נוסף לגבי פיזור ואיסוף מטענים נוספים.

המערכת החדשה אמורה להחליף מערכות אחרות בהן השתמשו בעבר כאשר המטרה הייתה ליצור כלי חדש בעל שפת משתמש זהה לכל הקונצרן אשר תשמש את צוותי ומערכי ההפצה של TNT בכל העולם.

אודי כספי מנכ"ל "TNT ישראל" מסר כי, הטכנולוגיה החדשה' הפועלת על תוכנת חלונות, תאפשר לראשונה לעדכן במרוכז את המכשיר בטכנולוגיות הדור הבא וזאת במקום לעדכן שבע מערכות נפרדות אשר פעלו עד כה בשירות הקונצרן ברחבי העולם. המהלך להטמעת המערכות בקרב מערכי השינוע בכל העולם יאפשר להעלות את רמת השירות, לקצר זמני חלוקה ואיסוף תוך פיקוח צמוד ומעקב על תנועה ועמידה בלוחות זמנים בזמן אמת.