TNT תרמה 1.5 מיליון אירו לפעולות הסיוע לנפגעי אסון הצונאמי

חברת משלוחי האקספרס הבינלאומית TNT הודיעה השבוע כי היא נרתמת בהיקף חסר תקדים לצורך סיוע לנפגעי אסון הצונאמי באסיה. הנהלת הארגון תרמה עד כה כ- 1.5 מיליון אירו וזאת כחלק מפרוייקט שיתוף פעולה עם ארגון הסיוע של האו"ם WFP להאכלת הרעבים באזורי האסון


00:00 ,12.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה בשיתוף ארגון הסיוע של האו"ם WFP מסייעים בעיקר בהעברה של מזון ואספקה לאזורים שנפגעו באסון
 
חברת משלוחי האקספרס הבינלאומית TNT הודיעה השבוע כי היא נרתמת בהיקף חסר תקדים לצורך סיוע לנפגעי אסון הצונאמי באסיה. הנהלת הארגון תרמה עד כה כ- 1.5 מיליון אירו וזאת כחלק מפרוייקט שיתוף פעולה עם ארגון הסיוע של האו"ם WFP להאכלת הרעבים באזורי האסון וכן נתרמו 225,000 אירו נוספים מתוך תרומות עובדי החברה באזור אסיה אשר נאספו במהלך שנת 2004 לטובת פעילויות של WFP.
 
עיקר פעילותה של החברה תתמקד בהובלה אווירית לאזורים הנפגעים, פתיחת מרכזי הלוגיסטיקה של הקונצרן לצורך אחסון ציוד חירום ומזון, אספקת כח אדם מתוך החברה לצורך תאום ולוגיסטיקה של המשלוחים, שכירת משאיות להעברת טונות של אספקה, העברת מזון, מים ודלק לאזורים בהם הדרישה היא הגדולה ביותר, שכירת הליקופטרים להטסת מזון ומים לאזורים בהם התשתית לא מאפשרת הגעה בדרך היבש ועוד.
 
בהודעה אשר נמסרה על ידי הארגון נודע כי החברה נטלה על עצמה לפעול באופן ספציפי במדינות: אינדונזיה, הודו, תאילנד, סרי לנקה, קמבודיה ומלזיה. במקביל פנתה החברה לכל עובדיה במדינות העולם להרתם למבצע התרמה במהלך חודש ינואר (כל עובד יתרום יום עבודה למען הנפגעים) כאשר הכספים שיאספו יהיו קודש לרכישה ושינוע מזון ומים למיליוני השורדים אשר נותרו ללא קורת גג וחיים כיום במחנות פליטים ענקיים.
 
אודי כספי מנכ"ל "TNT ישראל" מסר כי TNT פועלת באופן קבוע ומתמשך למען מטרות חברתיות ולמאבק ברעב דרך שותפות פעולה עם ארגון WFP (בשמו המלא: World Food Program) שהוא ארגון הסיוע ההומוניטרי הגדול ביותר של האו"ם.