TNT תקבל לידיה בקרוב מטוס מטען מוסב מהתעשייה האווירית

בסוף החודש תקבל חברת TNT אקספרס העולמית את המטוס הרביעי המוסב למטוס מטען ממפעל בדק של התעשייה האווירית. החוזה בין שני הגופים מקיף הסבת 12 מטוסים מדגם בואינג 737


00:00 ,25.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בסוף החודש תקבל חברת TNT אקספרס העולמית את המטוס הרביעי המוסב למטוס מטען ממפעל בדק של התעשייה האווירית. החוזה בין שני הגופים מקיף הסבת 12 מטוסים מדגם בואינג 737
 
נציגים של  TNT-Airways, חברת התעופה של TNT-Express, כבר נמצאים בארץ לקבלת מטוס המטען המוסב הרביעי מידי מפעל בדק. מטוס זה הינו בתצורת Quick Change. מטוסים אלה המאפשרים שינוי יעוד ומשמשים במהלך היום ובסופי שבוע כמטוס להטסת נוסעים, ובלילות ישמשו להטסת מטענים.
 
חברת TNTאקספרס הינה חברת הבלדרות הראשונה בעולם להסב מטוסי מטען לשמש כמטוסי נוסעים אצל התעשייה האווירית - כל זאת בתהליך פשוט של הסבת המטוס מתצורת מטען לתצורת נוסעים תוך שעה. שינוי היעוד של המטוס מתבצע על ידי הוצאת המושבים מן המטוס בצורה קלה.
 
לדברי ניקי תרזקיס, מנהל :TNT Airways: "יישום מטוס ההסבה מטען/נוסעים (P2F) שמציעה התעשייה האווירית עבור בואינג 737 הוא הפתרון הטוב ביותר שראתה TNT כנכון עבורה. יכולות התעשייה האווירית-בדק הן ידועות ומוערכות ואנו מאמינים שתמיכת המוצר תוכיח את עצמה יחסית לספקים אחרים".
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT-ישראל: "שוק התעופה השתנה לאין שיעור בשנים האחרונות בעקבות השינויים הפוליטיים והכלכליים. חברות נאלצות לבוא עם גישות גמישות ויצירתיות לכל נושא שינוע נוסעים או מטען. הפתרון שלנו, בזכות המודולריות שלו, מאפשר חיסכון עצום בהוצאות תפעול. אנו צופים שיותר ויותר חברות מהתחום יעברו לפעילות במתכונת זו."
 
TNT העולמית הזמינה כ-12 מטוסי בואינג 737 להסבה מהתעשייה אווירית לאספקה עד סוף 2007. לאור ההצלחה והביקוש הגובר, החברה שוקלת גם הסבה של מטוסים קטנים יותר כמו מסוג BAE 146.