TNT: רשת קרקעית עד מרוקו

חברת השילוח הבינ"ל מרחיבה את הרשת הקרקעית שלה ומחברת קו שילוח אקספרס קרקעי ישיר בין אירופה לאפריקה. שירותי האקונומי אקספרס של החברה זמינים כעת ללמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם


00:00 ,04.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הבינ"ל מרחיבה את הרשת הקרקעית שלה ומחברת קו שילוח אקספרס קרקעי ישיר בין אירופה לאפריקה. שירותי האקונומי אקספרס של החברה זמינים כעת ללמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם
 
TNT אקספרס מרחיבה את שירותי הרשת הקרקעית שלה לאפריקה על ידי פתיחת קו בינלאומי לקזבלנקה, מרוקו. בכך הופכת TNT לחברת השילוח הראשונה שפותחת מעבר ישיר בין אפריקה לאירופה.
 
ההתרחבות  הזו של TNT אקספרס מחזקת את האסטרטגיה של החברה לכניסה והתרחבות לתוך שווקים מתפתחים בתוך אירופה ומחוצה לה, בעיקר במדינות מזרח אירופה. הצעד הזה הופך את TNT אקספרס למובילה הבלעדית בשווקים באירופה ובשאר העולם.
 
למרוקו באופן מסורתי ישנם קשרי מסחר מצוינים עם האזור מעצם היותה שער בין אירופה ליבשת אפריקה. TNT התמקדה במצב הגיאוגרפי ויזמה את חיבור הרשת הקרקעית בין אפריקה לשאר מדינות אירופה. מרוקו נחשבת לאחד מהשווקים המתפתחים באזור ועשרות הסכמים מסחריים יחזקו את הגידול הזה בעתיד. קזבלנקה מחוברת לרשת הקרקעית דרך מדריד עם חיבור ימי בין טנג'יר לאלג'סיראס.
 
גב' מרי קריסטין לומבארד, מנכ"לית חטיבת האקספרס ב-TNT העולמית: "אנו שבעי רצון מחיזוק העמדה של החברה בשווקים המתפתחים מסביב לאירופה. קו ישיר בין אפריקה לאירופה הוא משהו חדש לשחקנים הראשיים בשוק העולמי ומחייב אותנו לעשות שימוש מושכל וליצור יתרון בעצם היותנו ראשונים".
 
הרשת הקרקעית של TNT אקספרס הינה הרשת הרחבה ביותר באירופה. עובדה זו מאפשרת לחברה לספק שירות יומיומי בזמן מותאם ומדויק ברחבי אירופה. כלי הרכב של TNT עוברים מרחק של כ-2 מיליון ק"מ מידי שבוע. הרשת הקרקעית מחברת 414 מחסנים ב-34 מדינות דרך 12 מסלולים בינ"ל עיקריים.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: "ההתרחבות של הרשת הקרקעית למרוקו מחזקת את הפריסה של TNT וממשיכה את הקו האסטרטגי שלנו לאספקת שירות מהיר ומקיף ללקוחותינו בעולם כולו. שירותי האקונומי אקספרס שלנו זמינים כעת ללמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם".
 
גיא בר-אור, מנהל השיווק והמכירות, TNT אקספרס ישראל: "ההרחבה הנוכחית ברשת הקרקעית תאפשר ללקוחותינו לשלוח מטענים למרוקו בעלות נמוכה. לישראל קשרי ייצוא טובים עם מרוקו במיוחד בתחומי הטלקומוניקציה, ציוד חקלאי וציוד רפואי. שירות האקונומי מעניק מספר יתרונות גדולים ללקוח בכמה פרמטרים: המחיר ידוע מראש ואחיד, יחס משקל/נפח- יחס של 1:6, לעומת שילוח קרקעי רגיל בו היחס הוא 1:3 ותהליך השחרור המהיר שנעשה ע"י TNT בעצמה בארץ היעד".