TNT רכשה את חברת ההפצה הסינית HOAU

TNT Express תרחיב באמצעות הרכישה את רשת ההפצה הקרקעית ל-120 יעדים עד 2007. רשתות ההפצה של שתי החברות תאוחדנה


00:00 ,07.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

 TNT Express תרחיב באמצעות הרכישה את רשת ההפצה הקרקעית ל-120 יעדים עד 2007. רשתות ההפצה של שתי החברות תאוחדנה

 
TNT העולמית השלימה את רכישת חברת ההפצה המובילה בסין לה כ-160,000 לקוחות במגזרים שונים. HOAU מעסיקה כ-12,000 עובדים והמיזוג יאפשר ל-TNT לחזק את מעמדה בתחום האקספרס לתעשיית הפרמקולוגיה והאלקטרוניקה ולבסס את מעמדה כמובילת שוק עולמית בתחום האקספרס לענף ההייטק, התעשיה והאוטומציה. רשתות ההפצה של שתי החברות יאוחדו.
 
הדבר ישפיע גם על פעילות החברה בישראל. לפי נתוני הסניף המקומי, סין והונג קונג מהוות כ-27% מסה"כ משלוחי האקספרס לישראל והם יעד מס' 1 ביבוא לארץ. ההשקעות הכבירות בפיתוח פתרונות שילוח אקספרס לישראל ישחקו גם כאן תפקיד חשוב בהגברת פעילות השילוח בין יעדים אלה.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל מסביר: "ישראל לא שונה ממקומות אחרים בכל הקשור להשפעות הגלובליזציה עליה. הגברת פעילות כלכלית וסחר עם סין ביחד עם חדירת TNT עמוק לתוך תשתיות השילוח במקום יביאו לעלייה בפעילות והכנסות בסניף שלנו. בנוסף, חבילת השירותים התחרותית של החברה עשויה לחסוך ליבואן הישראלי עשרות אחוזים בעלויות. אנו צופים שהשנה פעילות שילוח עם אזור זה תעלה בכ-20% לעומת אשתקד. כמו כן, אנו צפויים להגדיל משמעותית את נתח השוק שלנו בזכות נוכחות איתנה באזור זה – נקודה אסטרטגית עבור חברות בעלות פעילות עסקית בסין."
 
הרחבת הפעילות בסין ידרוש גם התאמות בכל הקשור למשאבי אנוש. TNT העולמית וגם הסניף הישראלי שוקלים קליטת עובדים נוספים לתמיכת המחזור העסקי של החברה. העובדים החדשים יעברו הכשרה מיוחדת, לדברי מארי קריסטין לומברד, מנהלת TNT Express: "פתחנו תוכנית לימודית אוניברסיטאית כדי לטפח את הכישורים הנדרשים לעבוד בתעשייה זו וראוי לציין כי 2,500 מעובדי החברה כבר לקחו חלק בתוכנית."