לרגל החגים החברה מדווחת על גידול של 30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות השולחות מתנות ללקוחותיהן ולנציגותיהן בחו"ל. 40% מהחבילות מיועדות לארה"ב
בשבוע האחרון שלפני ראש השנה מדווחת TNT ישראל על עליה חדה בכמות המשלוחים של חברות ישראליות.
מאז ומתמיד תקופת החגים היוותה את אחד מהשיאים השנתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, הפועלים בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם לקוחותיהם היהודיים ונציגותיהם בחו"ל.
חברת השילוח TNT אקספרס ישראל מדווחת על גידול של כ-30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החברה הישראלית בלטה בגידול המשלוחים לעומת סניפיה המקבילים של החברה בעולם.
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, "בתקופה זאת של השנה אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברת חבילות השי 'בן עזר' ושולחים מדי שבוע חבילות אישיות לחג בעלות 'אופי יהודי וישראלי', הכוללות תיבות פרי הדר, חבילות ממתקים, יינות תוצרת ישראל וכרטיסי ברכה אישיים". לדברי כספי, "היעד העיקרי הנו ארה"ב אליו מנותבים למעלה מ- 40% מהחבילות ולאחריו מדינות אירופה ובראשן אנגליה, צרפת וגרמניה".
TNT: עלייה חדה בכמות המשלוחים של חברות ישראליות
לרגל החגים החברה מדווחת על גידול של 30% בהיקפי משלוחי האקספרס בקרב חברות ישראליות השולחות מתנות ללקוחותיהן ולנציגותיהן בחו"ל. 40% מהחבילות מיועדות לארה"ב
00:00 ,19.09.2006
עשוי לעניין אותך
מערך מבחני התיאוריה יופעל על ידי חברות פרטיות
המלחמה והמטענים – מי ישלם את העלויות הנוספות והנזקים
רכבת ישראל: פורסם מכרז למערכת איכון מבוססת GPS
נפתח קורס לניהול בתחום הספנות
ISR תתקין מערכות ניהול צי רכב עבור אגד
רכבת ישראל: ועדה תבחן הקמת חברת-בת שתעסוק במטענים