TNT משיקה רשת יבשתית משולבת באסיה

קונצרן השילוח TNT הודיע על השקתה של רשת ה- ARN, רשת ההפצה היבשתית של TNT EXPRESS באסיה שתחבר בסופו של דבר בין 5 מדינות ויותר מ-120 ערים באזור


00:00 ,20.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

קונצרן השילוח TNT הודיע על השקתה של רשת ה- ARN, רשת ההפצה היבשתית של TNT EXPRESS באסיה שתחבר בסופו של דבר בין 5 מדינות ויותר מ-120 ערים באזור
 
הרשת הקרקעית ARN-Asian Road Network הנה רשת חוצה גבולות, המתפרשת על פני 4,000 ק"מ בסינגפור, מלזיה, תאילנד, קמבודיה ווייטנאם ומאפשרת לעסקים באזורים אלו ליהנות מפתרונות שילוח חסכוניים ומשירותי אספקה קצרי מועד.
 
לדברי מייקל דרייק, מנהל אזור TNT באסיה, "רשת ה- ARN תאפשר לנו לספק שירותי אקספרס ייחודיים ומשולבים על יבשת אסיה, שכידוע מהווה עבורנו פוטנציאל צמיחה גבוה במיוחד". לדבריו, "באמצעות רשת ההפצה החדשה תוכל TNT להרחיב את מעגל לקוחותיה ואף להציע להם שירותי אקספרס משולבים ושירותי ערך מוסף שלא היה ביכולתם להציע בעבר. דרייק מסכם כי החזון של TNT הוא להיות מובילה עולמית במתן פתרונות הפצה יבשתית ואין לנו כל ספק כי רשת ה- ARNבשילוב עם הרשת היבשתית שפיתחנו בתת יבשת הודו יעזרו לנו לממש את החזון גם באזור זה של העולם". 
 
המאפיינים הייחודיים של רשת ה- ARN כוללים שירותים מבוססי זמן ושקיפות של מערך ההמחרה. שירותים אלה יאפשרו ללקוחות לתכנן ולצפות את צבר המשלוחים העתידי ולשלוט במבנה הוצאותיהם. בנוסף, מערכת האבטחה ותוכנת איתור המשלוחים שיוטמעו במערך הטכנולוגי של הרשת היבשתית, יאפשרו ללקוחות לקבל עדכונים "בזמן אמת" על מצב המשלוחים בתנועה.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT EXPRESS ישראל, מסר כי הקמת הרשת הקרקעית הייחודית  לTNT EXPRESS באסיה תאפשר גם ללקוחות הישראלים מגוון פתרונות שילוח וכיסוי רחב יותר בדרום מזרח אסיה בעתיד הקרוב.