TNT משיקה אתר אינטרנט חדש

TNT POST GROUP - TPG , חברת האקספרס הגדולה באירופה , הודיעה היום על סיומו של מהלך אסטרטגי במסגרתו שונה שמה של החברה מ-TNT POST GROUP ל- TNT. כחלק מהשינוי, אוחדו שלושת חטיבות החברה: דואר, לוגיסטיקה ואקספרס תחת שם אחד (TNT) והושק אתר אינטרנט חדש תחת הכתובת


00:00 ,17.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT POST GROUP - TPG , חברת האקספרס הגדולה באירופה , הודיעה היום על סיומו של מהלך אסטרטגי במסגרתו שונה שמה של החברה מ-TNT POST GROUP ל- TNT. כחלק מהשינוי, אוחדו שלושת חטיבות החברה: דואר, לוגיסטיקה  ואקספרס תחת שם אחד (TNT) והושק אתר אינטרנט חדש תחת הכתובת: www.tnt.com/group.

האתר החדש, הינו מוביל בכל הקשור לשימוש בטכנולוגיית הרשת ונבנה בהתאם לדרישותיו המחמירות של קונסורציום האינטרנט העולמי (WWWC). לאחרונה, זכה אתר TNTבמקום השלישי במסגרת סקירת האתרים המוצלחים שערך מגזין Financial Timesוהמגזין הכלכלי ההולנדי DAGBLADדרג אותו במקום הראשון במסגרת סקירת האתרים שעשו שימוש בתוכנה ובטכנולוגיה מתקדמים.

כחלק משדרוג השירותים האלקטרוניים אותם ביצעה TNT, פותחה פונקציה חדשה myTNT, המאפשרת ללקוחות TNT Expressלהתאים לעצמם את השירותים בהם הם משתמשים. שרות זה הינו בבחינת כלי אישי לניהול משלוחים, המאפשר לנהל את כל משימות השילוח, לבדוק מחירים, ליצור ולהדפיס מסמכי שילוח ולהזמין איסופים. בנוסף, יוכל הגולש להודיע למקבלי המשלוחים על המשלוח הקרב, לבדוק סטטוס משלוחים ואת ההיסטוריה שלהם.

TNT היא אחת מהחברות הגדולות בעולם, לשיגור הטסה והפצה של משלוחים בינלאומיים. החברה מעסיקה מעל ל- 162 אלף עובדים ביותר מ- 200 מדינות ובבעלותה 42 מטוסים ו- 18 אלף כלי רכב.

 TNT EXPRESS ISRAELמעסיקה כיום כ- 100 עובדים בשני סניפים מרכזיים באזה"ת לוד ובנתב"ג והיא מנהלת צי של כ- 40 כלי רכב.