TNT מדווחת על גידול של 24% ברווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2004

אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מסר: "אנו מרוצים מהגידול במהלך המחצית השניה של 2004, דבר המוכיח ביצועים מעולים בעסק שלנו. TNT יכולה לאמר היום בביטחון מוגבר כי תוצאות טובות יושגו עד סוף 2004"


00:00 ,04.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
TNT Post Group הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, לוגיסטיקה ודואר בינ"ל, פרסמה את הדוחות הכספיים של החברה לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2004, מהם עולה גידול חזק ברווח הנקי. הרווח הנקי עומד היום על 351 מליון אירו - גידול של 24% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2003.

אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מסר: "אנו מרוצים מהגידול במהלך המחצית השניה של 2004, דבר המוכיח ביצועים מעולים בעסק שלנו. תוצאות חזקות אלו הושגו בתנאים כלכליים משתפרים אך עדיין מעורבים, וקשורות לשווקים וסקטורים שונים גיאוגרפית. TNT יכולה לאמר היום בביטחון מוגבר כי תוצאות טובות יושגו עד סוף 2004".

כספי הוסיף כי הביצועים הטובים הם בין היתר תוצאה של היוזמות העיקריות לשנת 2004, הכוללות סינרגיה בין החטיבות השונות בקבוצה (אקספרס, דואר ולוגיסטיקה). לדבריו, האסטרטגיה החדשה תקרא TPG1 והאיחוד יביא לאיחוד משאבים שיחסכו 230 מיליון אירו בשנה, כשמדובר בהקמת מערכת ניהול לקוח אחת.

עוד נמסר כי סין זוהתה על ידי TPG כשוק פוטנציאלי לגידול עצום של שלושת החטיבות של הקבוצה. על כן, TPG הכריזה כי סין תהיה השוק הגדול ביותר אחרי אירופה וכבר החלה בהרחבת התשתית והפעילות הקיימות בסין היום.


TNT ישראל הינה שלוחה של חברת TNT העולמית שמרכזה באמסטרדם ואשר מניותיה נסחרות בבורסות ניו יורק, לונדון, פרנקפורט ואמסטרדם.