TNT מגלה עניין ברכישת רשות הדואר היפני

בתחילת השבוע שעבר חתמה הנהלת TNT ורשות הדואר היפני על הסכם במסגרתו יקימו השתיים מיזם משותף שיתבסס על פעילויות חטיבת האקספרס הנוכחיות של רשת TNT ורשות הדואר היפני


00:00 ,06.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בתחילת השבוע שעבר חתמה הנהלת TNT ורשות הדואר היפני על הסכם במסגרתו יקימו השתיים מיזם משותף שיתבסס על פעילויות חטיבת האקספרס הנוכחיות של רשת TNT ורשות הדואר היפני.
 
מטרת המיזם הינה השגת יתרון תחרותי של החברות בתחום האקספרס והלוגיסטיקה המתפתחים באזור אסיה והפסיפיק. המיזם המשותף עתיד לשלב בין עוצמתה של רשת TNTהעולמית בתחום הדואר והאקספרס והמוניטין והניסיון של רשות הדואר היפני באזור אסיה והפסיפיק.
 
כצעד ראשון, במסגרת המיזם המשותף הושק קו מוצרי פרימיום בתחום האקספרס שהותאם במיוחד לשוק היפני. במסגרת ההסכם בין השתיים תספק TNT שירותי אקספרס לרשות הדואר היפנית למספר יעדים באירופה ואילו רשות הדואר היפני תנצל את המוניטין והניסיון שצברה בעבודתה מול התאגידים הגדולים ותציע לה שרותים מוספים באמצעות רשת TNT.
 
בחודש אוגוסט האחרון הסתיים פיילוט ראשון של המיזם, שהשיג תוצאות חיוביות שבאו לידי ביטוי בעמידה בתקני איכות מחמירים ועמידה בזמני משלוח. בתחום הלוגיסטיקה, המיזם יתמקד בפיתוח עסקי באזור יפן תוך התבססות על יכולותיה וניסיונה העשיר של TNTבתחום הלוגיסטיקה וקשריה הענפים של רשות הדואר היפני עם השוק המקומי.
 
לדברי, פטר בקר, מנכ"ל TNT, "אנו גאים להפוך לשותף האסטרטגי של רשות הדואר ביפן. ל- TNT, המיזם הנוכחי הינו פריצת דרך בפיתוח אסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית תוך התמקדות בתחום האקספרס והלוגיסטיקה באזור אסיה והפסיפיק. לדבריו, "המיזם בין שתי החברות יוצר עירוב מושלם של מומחיות, מוניטין ורשת תפעולית שייהנו מצמיחה עתידית בשוק האסיאתי ויציעו שרותי פרימיום מתקדמים ללקוחותינו באזור".