"TNT ישראל" תעניק חסות לתערוכה עולמית לצילומי עתונות שתפתח ב 2 לדצמבר בדיזינגוף סנטר

חברת הבלדרות הבינלאומית "TNT אקספרס" תעניק גם השנה את חסותה לתערוכה העולמית לצילומי עיתונות. החסות המקומית הינה במסגרת חסות עולמית של "TNT אקספרס" . תערוכה זו, הנחשבת לחשובה מסוגה בעולם


00:00 ,01.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הבלדרות הבינלאומית "TNT אקספרס" תעניק גם השנה את חסותה לתערוכה העולמית לצילומי עיתונות. החסות המקומית הינה במסגרת חסות עולמית של "TNT אקספרס" . תערוכה זו, הנחשבת לחשובה מסוגה בעולם לצילומי עיתונות, כוללת 200 עבודות נבחרות של צלמי עיתונות מכל רחבי העולם.

התערוכה הינה תערוכה נודדת המוצגת מידי שנה בכ- 80 ערים מרכזיות ברחבי העולם. מטרת התערוכה היא עידוד חופש הביטוי והתקשורת החופשית כמו גם יצירת אוירה לקירוב לבבות, סובלנות ומודעות כלל עולמית לאירועים ולתופעות השונות ברחבי העולם.

זו השנה השלישית בה מוצגת התערוכה בישראל. השנה תוצג התערוכה בדיזינגוף סנטר באזור מיוחד שהוקצה לה. גם השנה תתלווה לתערוכה הבינלאומית תערוכה מקבילה של צלמי עיתונות ישראליים. הצגת שתי התערוכות יחדיו יוצרת מצבים בתמונות של איך העולם רואה אותנו ואיך אנו הישראלים רואים את עצמנו. 2 התערוכות יפתחו במקביל ביום חמישי, 2 בדצמבר 2004, ויהיו פתוחות לקהל הרחב עד סוף חודש דצמבר.

לדברי אודי כספי, מנכ"ל החברה בישראל, TNT מציבה בראש סדרי עדיפויותיה את אחריותה החברתית והסביבתית לעולם בה היא פועלת. "כחלק מחזונה לעולם טוב יותר,TNT תומכת בתערוכת הצילומים העולמית אשר מביאה למודעות הציבור את הבעיות הבוערות ביותר היום בעולם. ראיה נוספת למחויבותה של TNT לחברה הוא פרוייקט שיתוף הפעולה עם הזרוע ההומניטרית של האו"ם (World Food Program) במאבק ברעב. ערכים נוספים אשר הובילו לשיתוף הפעולה בין TNT ן WPP מדברים על עידוד האומנות והיצירה, מיצוי הפוטנציאל האישי ועבודה ברמת איכות גבוהה", הוסיף.

"TNT ישראל" נותנת החסות לתערוכה בארץ ותהיה אחראית על כל נושאי התובלה היבשתית כולל סיוע ואחריות של התערוכה בפרוייקט דיזינגוף סנטר.


"TNT אקספרס" במבצע יום כיף בספא למצטרפים חדשים

חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל" פותחת בימים אלה במבצע ייחודי לגיוס לקוחות חדשים. החברה, המוכרת בתחום שירותי האקספרס הבינלאומיים המגוונים אותם היא מעניקה ללקוחותיה, תעניק לכל מצטרף חדש העומד בתנאי המבצע יום כיף בספא אטלנטיס היוקרתי במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן.