TNT ישראל, מרחיבה את שרות ה- Import Express לעשרים מדינות נוספות

השרות מאפשר ייבוא חבילות ודברי דואר לישראל על חשבון המזמין ובכך מוריד את עלויות המשלוח עד 70% בהשוואה למחירי המתחרים בענף; המצטרפות החדשות לשרות: קולומביה, קוסטה ריקה, גוואטמלה, מדגסקר, אקוודור, מקסיקו, מרוקו ומדינות נוספות


00:00 ,14.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השרות מאפשר ייבוא חבילות ודברי דואר לישראל על חשבון המזמין ובכך מוריד את עלויות המשלוח עד 70% בהשוואה למחירי המתחרים בענף; המצטרפות החדשות לשרות: קולומביה, קוסטה ריקה, גוואטמלה, מדגסקר, אקוודור, מקסיקו, מרוקו ומדינות נוספות.

TNTישראל, הודיעה היום על הרחבת שרות ה- ‘TNT Import Express’ (ייבוא על חשבון המזמין), לכעשרים מדינות נוספות ברחבי העולם, בניהן: קולומביה, קוסטה ריקה, גואטמלה, מדגסקר, אקוודור, מקסיקו, מרוקו ועוד. בכוונת החברה לצרף לשרות 25 מדינות נוספות עד סוף השנה הנוכחית.
 
שרות ‘TNT Import Express’ הינו למעשה שרות גוביינא משוכלל, המאפשר למזמין חיסכון של עד 70% בעלויות השילוח. במסגרת השרות, התשלום על המשלוח מתבצע ע"י המזמין במטבע המקומי עם קבלת הסחורה תוך נטרול ההפרשים בשערי המטבעות. יש לציין כי התנאים המסחריים בשרות ה-‘ TNT Import Express’ זהים לחלוטין לתנאים הניתנים במסגרת שירות היצוא.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מציין כי השרות החדש יוזיל את עלויות ייבוא האקספרס לישראל מהמדינות המופיעות ברשימה עד 70% ביחס לחברות מתחרות בענף. לשם השוואה, לקוח מזדמן המשתמש בשרותי ה-‘ Import Express’ של TNT, לצורך קבלת חבילה בת 3 ק"ג מבייג'ין שבסין, ישלם סכום של  112$ בלבד. יש לציין כי מחיר השוק הממוצע של יבוא חבילה זהה לישראל עומד כיום על 220$ (ע"פ בדיקה שביצעה TNT ישראל).
 
לדברי, אמה קוק, מנהלת מוצר ב- TNT Express, "ההתרחבות של שירותי ‘Express Import’ במדינות אפריקה, אמריקה, אסיה, מזרח אירופה והמזה"ת מביאה את TNT לכיסוי עולמי של למעלה מ- 100 מדינות במהלך 2005 ובכוונת החברה להמשיך בתהליך ההתרחבות עד שנגיע לכלל מדינות העולם".