"TNT ישראל" מרחיבה את פעילותה ממדינות המזרח הרחוק

במסגרת השירות החדש מאפשרת "TNT ישראל" ללקוחותיה ייבוא בקולקט (ייבוא ע"ח היבואן) ובדרך זו לשלוט באופן ישיר על העלויות ולא להיות תלויים במחירי השילוח במדינות השונות, אשר הפערים ביניהם לבין השוק הישראלי יכולים להגיע לעיתים גם למאות אחוזים


00:00 ,10.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
משיקה שירות בלעדי חדש המאפשר הוזלה של למעלה מ 100% בייבוא משלוחי אקספרס מסין, הודו ודרום קוריאה

חברת הבלדרות הישראלית "TNT ישראל" משיקה בימים אלה שירות חדש המאפשר להוזיל במלמעלה מ- 100% את ייבוא משלוחי האקספרס ממדינות המזרח סין, הודו ודרום קוריאה. במסגרת השירות החדש מאפשרת "TNT ישראל" ללקוחותיה ייבוא בקולקט (ייבוא ע"ח היבואן) ובדרך זו לשלוט באופן ישיר על העלויות ולא להיות תלויים במחירי השילוח במדינות השונות, אשר הפערים ביניהם לבין השוק הישראלי יכולים להגיע לעיתים גם למאות אחוזים.

במסגרת השירות החדש תאפשר החברה ללקוחותיה לבחור מבין שירותי גלובל אקספרס-שירות קורייר מהיר לבין אקנומי אקספרס – שירות חסכוני ובלעדי לייבוא של מטענים במשקלים כבדים יותר של (בין 100-300 ק"ג) כאשר משך ההגעה של מטענים אלה הוא בפרק זמן ממושך יותר.

אודי כספי מנכ"ל "TNT ישראל", מסר כי סין, הודו ודרום קוריאה הן המדינות המובילות כיום את העולם בתחום ייצור ושיווק כולל מערכות אלקטרוניות, טקסטיל, שוק הסלולרי, מחשבים ועוד, והיקפי הפעילות של ישראל עם מדינות אלו רק הולך וגדל. לדבריו, מדינות המזרח הרחוק הפכו ליעד אסטרטגי ביבוא לישראל, מה שמבטיח כי החברה תמשיך לפעול ולפתח מוצרים אשר יגדילו את הכדאיות של חברות ישראליות לעשות שימוש בתחום שיגור האקספרס במדינות אלה.