"TNT – ישראל" מקימה צוותי משימה לשיפור מרכיבי השירות
הוחלט על הקמת צוותי משימה מיוחדים (יכללו נציגי מכירות, כספים, שרות לקוחות, נהגים ועוד) שיכללו שישה אנשים אשר מתפקידם טיפול פרטני בלקוח, תוך התמקדות בהכרות מעמיקה עם צרכיו
00:00 ,23.02.2004
"TNT – ישראל" משדרגת את שיטת הטיפול בלקוחות החברה ומקימה צוותי משימה לצורך הענקת כל מרכיבי השרות לאשכולות לקוחות.
בחברת שיגור האקספרס "TNT –ישראל" החליטו לאחרונה לפעול לצורך שידרוג ושיפור השירות ללקוחות. כתוצאה מבדיקה שנערכה על ידי החברה בכל הפרמטרים הקשורים לשירות ללקוח, הוחלט על הקמת צוותי משימה מיוחדים (יכללו נציגי מכירות, כספים, שרות לקוחות, נהגים ועוד) שיכללו שישה אנשים אשר מתפקידם טיפול פרטני בלקוח, תוך התמקדות בהכרות מעמיקה עם צרכיו.
גיא בר-אור, מנהל השיווק בחברה מסר, כי במסגרת השירות החדש, הלקוח יפנה אל הצוות אליו הוא שייך בכל נושא, כמו למשל בנושא כספים, שירות לקוחות ועוד.
במקביל, ולצורך הקמה וביסוס השירות החדש, סיימו כל 80 עובדי החברה, תכנית הכשרה ראשונה מסוגה, שנקראת "קולו של הלקוח", תוכנית בינלאומית של קונצרן TNT הבינלאומי, המיועדת ללמד את העובדים לפעול למען השגת רמת שביעות רצון ושמירה על הלקוח כמטרה הראשונית והחשובה ביותר.
לדבריו של מנהל השיווק ב "TNT – ישראל" תוכנית ההדרכה פותחה בארה"ב והותאמה על ידי מרכז ההדרכה העולמי של הקונצרן הבינלאומי, שמטרתה העיקרית – פיתוח אחריות אישית של כל עובד ועובד בחברה, בעבודה מול לקוחות החברה.
במקביל עורכת חברת האם (TNT העולמית) מידי רבעון שאלון שביעות רצון בקרב הלקוחות בישראל המתייחס לאיכות ורמת השירות של הסניף הישראלי.
בחברת שיגור האקספרס "TNT –ישראל" החליטו לאחרונה לפעול לצורך שידרוג ושיפור השירות ללקוחות. כתוצאה מבדיקה שנערכה על ידי החברה בכל הפרמטרים הקשורים לשירות ללקוח, הוחלט על הקמת צוותי משימה מיוחדים (יכללו נציגי מכירות, כספים, שרות לקוחות, נהגים ועוד) שיכללו שישה אנשים אשר מתפקידם טיפול פרטני בלקוח, תוך התמקדות בהכרות מעמיקה עם צרכיו.
גיא בר-אור, מנהל השיווק בחברה מסר, כי במסגרת השירות החדש, הלקוח יפנה אל הצוות אליו הוא שייך בכל נושא, כמו למשל בנושא כספים, שירות לקוחות ועוד.
במקביל, ולצורך הקמה וביסוס השירות החדש, סיימו כל 80 עובדי החברה, תכנית הכשרה ראשונה מסוגה, שנקראת "קולו של הלקוח", תוכנית בינלאומית של קונצרן TNT הבינלאומי, המיועדת ללמד את העובדים לפעול למען השגת רמת שביעות רצון ושמירה על הלקוח כמטרה הראשונית והחשובה ביותר.
לדבריו של מנהל השיווק ב "TNT – ישראל" תוכנית ההדרכה פותחה בארה"ב והותאמה על ידי מרכז ההדרכה העולמי של הקונצרן הבינלאומי, שמטרתה העיקרית – פיתוח אחריות אישית של כל עובד ועובד בחברה, בעבודה מול לקוחות החברה.
במקביל עורכת חברת האם (TNT העולמית) מידי רבעון שאלון שביעות רצון בקרב הלקוחות בישראל המתייחס לאיכות ורמת השירות של הסניף הישראלי.
עשוי לעניין אותך
אוניית מטען מצרית שנקלעה למצוקה עוגנת בנמל אשדוד
קבוצת איסכור – נזק של 250 אלף ₪ כתוצאה מחסימת הנמלים ע"י המובילים
אולמרט: ביקורי במזרח אירופה תרם לפתיחת דלתות וקידום קשרים עיסקיים של חברות ישראליות במדינות אלו
במשרד התחבורה הוחלט על שדרוג מסילת הברזל מבאר שבע לדימונה
פריץ קומפניס ישראל טיפלה בפרויקט מורכב לשינוע אווירי של 10 משאיות לכיבוי אש
בינואר חלה עליה ביצוא לארה"ב, אסיה ומדינות האיחוד האירופי