TNT ישראל מציינת שש שנות פעילות בישראל

בכנס לקוחות, בפני מאות מוזמנים, קיבל אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, אות הוקרה מהמנהל האזורי של TNT בזכות שיפור של 26% בנפח הפעילות של TNT ישראל בשנה האחרונה ; הוצג שירות חדש ביבוא מסין על חשבון המקבל


00:00 ,11.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בכנס לקוחות, בפני מאות מוזמנים, קיבל אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, אות הוקרה מהמנהל האזורי של TNT בזכות שיפור של 26% בנפח הפעילות של TNT ישראל בשנה האחרונה ; הוצג שירות חדש ביבוא מסין על חשבון המקבל

TNT ישראל ציינה הבוקר 6 שנים לפעילותה בישראל וארגנה כנס לקוחות בו לקח חלק מייק אוגל - מנהל אזורי – TNT, רודני ארווין – חשב בחברת האם TPG, צוות ההנהלה ועובדי TNT ישראל ומאות לקוחות החברה. הארוע התקיים במועדון ה"טראסק" בנמל תל אביב.

כנס הלקוחות כלל דברי ברכה קצרים, הצגת יכולותיה של TNT העולמית וההשלכה על השוק הישראלי, הצגת שירותים קיימים וחדשים. לאחר אחרון הנואמים, העניק מייק אוגל אות הוקרה לאודי כספי על ההישג של TNT ישראל – גידול של 26% בנפח ההובלה בשנה האחרונה, שהוא הגבוה ביותר שהושג מבין הנציגויות המקומיות במדינות מזרח אירופה ויוון. הארוע כלל גם קטע אומנותי והסתיים בארוחת צהריים.

TNT ישראל מציינת שש שנות פעילות בישראלראשון הדוברים היה מר שלמה שרון (בתמונה משמאל), יו"ר דירקטוריון של חברת ACI, שבבעלותה 49% מ- TNT ישראל. שלמה שרון הודה לכל הנוכחים על שטרחו והגיעו וציין כי השותפות בין ACI ו- TNT, שהחלה בשנת 1998, הינה מבורכת לשני הצדדים. "השותפות באה לידי ביטוי בעיקר בשנה החולפת במוצרים משותפים שממנפים את העוצמות של ACI בתחום ההיטס מישראל ואת המערך היבשתי והאווירי של TNT, בעיקר באירופה, אך גם בשאר העולם, ובזכות זאת מגיעים לניצולת גבוהה של היתרונות שיש ל- 2 החברות להציע", אמר שלמה שרון.

לדבריו, בשנה החולפת חלה התפתחות מאד משמעותית לטובה, בכל ההיבטים, שהתבטאה גם ברווחים. "על כך מגיעה תודתנו לצוות עובדי TNT ישראל וכמובן למנכ"ל אודי כספי, כמו גם למייק אוגל ולצוות TNT בלונדון שתרמו להצלחה".

שלמה שרון אף ציין ש- TNT היא מהמובילות ברמת הפריסה והשירות למדינות מזרח אירופה ובאירופה המורחבת, במתן שירותי אקספרס, תובלה ולוגיסטיקה וזה מתבטא ברמת שירות גבוהה המוצעת ללקוח הישראלי.

מייק אוגל, המנהל האזורי של TNT, האחראי על סניפי ונציגויות החברה במדינות מזרח אירופה, יוון וישראל, עלה לשאת דברי ברכה קצרים. אוגל אף הציג את היעדים האסטרטגיים המרכזיים לתקופה הקרובה, שבינהם להקים מערך מתקדם לדואר אקספרס ולוגיסטיקה בסין, להוביל את ענף הדואר אקספרס ולשפר את היכולות ונפחי ההובלה בשילוח הבינלאומי.

אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, עלה אחריו לשאת דברים והציג את יכולותיה של TNT ישראל כיום – קיבולת של 600 טון ללילה, תפעול ל- 58 שדות תעופה בכל לילה, שימוש במרכז ההפצה בליאז' שממנו ממריאים בכל לילה 38 מטוסים המובילים כ- 70% מסך משלוחי האקספרס של TNT.

כספי אף הציג את יכולותיה של TNT באירופה, בזכות רשת קרקעית המקשרת 550 סניפים ב- 32 מדינות ומפעילה כ- 3500 קווים בינ"ל בשבוע. לדבריו, הצטרפותן של 10 מדינות מזרח אירופה לאיחוד האירופי מרחיבה את הפוטנציאל העסקי ליבואנים והיצואנים הישראלים, כך שמעתה לקוחות פוטנציאליים במזרח אירופה יהיו נגישים יותר, יתרבו אפשרויות ההובלה, מרכזי לוגיסטיקה אירופיים ייחלו לפעול במדינות אלו וזה יגרום לקיצור זמני ההגעה למדינות אלו.

מנכ"ל TNT ישראל ציין כי ל- TNT יש נוכחות גבוהה במדינות מזרח אירופה ולאחרונה אף השקיעה TNT כ- 11 מליון יורו בהוספת אמצעי מיון, בהשקעה במרכזי מיון חדשים (פולין) ובהרחבת ושדרוג המערך היבשתי ב- 16 קווים תחבורתיים חדשים.
TNT ישראל מציינת שש שנות פעילות בישראל
אודי כספי ציין כי בשנה האחרונה שמה TNT ישראל דגש על שיפור ברמת השירות. לדבריו, הדבר התבטא במספר תחומים ובינהם בהשקעה במערך ההפצה על ידי הגדלת צי הרכב ושיפור זמני המסירה והאיסוף, בשיפור במערך השחרור מהמכס על ידי תוספת בכח אדם ושיפור מערך התקשורת עם הלקוח, בהרחבת מערך שירות הלקוחות עם תוספת של כח אדם ומעבר לעבודה במתכונת 24/7, בשיפור השירות במחלקת הכספים ובשדרוג מערך קשרי הלקוחות על ידי הגדרת "צוותים טריטוריאליים" המעניקים 2 נציגים יעודיים לכל לקוח.

מנכ"ל TNT ישראל סיים דבריו בהדגישו את הפעילות שעושה TNT העולמית, כמו גם TNT ישראל, למען קהילת הנזקקים על ידי עבודה התנדבותית ותמיכה במועדוניות ומעונות.

לאחריו עלה לשאת דברים גיא בר-אור, מנהל השיווק והמכירות, שהציג בפני הנוכחים את השירותים הקיימים. בר-אור ציין בפני הנוכחים שירותים, שלדבריו אטרקטיביים במיוחד ובכללן שירות TNT Clinical Express להובלה דחופה של משלוחים רפואיים בטמפרטורה קבועה, שירות ITLL להרחבת מגבלת האחריות במקרה של אובדן או נזק למטען, ושירות ה- Break Bulk של משלוח מספר רב של חבילות מלקוח אחד למספר רב של יעדים ובכך תורמים לחסכון בעלויות.

בר-אור הציג בפני הנוכחים שירות חדש ביבוא על חשבון המקבל, מסין, הודו ודרום קוריאה. שירות חדש זה ייכנס לתוקפו החל מ- 1 ביוני והוא מתווסף לשירות היבוא על חשבון המקבל הקיים כיום ממדינות אירופה המורחבת.

כאמור, בסוף דבריו של גיא בר-אור העניק מייק אוגל אות הוקרה למנכ"ל TNT ישראל, אודי כספי, על גידול של 26% בנפח הפעילות בישראל – הגידול הגבוהה ביותר מבין מדינות מזרח אירופה ויוון.