TNT ישראל מוזילה עלויות - תשווה בין מחירי הייצוא והייבוא

חברת TNT ישראל החליטה להפחית בכ 70% את עלות משלוחי הייבוא לישראל וזאת ביחס לעלויות המקובלות בשוק על ידי מרבית חברות האקספרס. אודי כספי מנכ"ל TNT ישראל מסר כי כיום מחירי הייבוא לישראל נקבעים בארצות מהם נשלח המטען והם יקרים באופן משמעותי ביותר ממחירי הייצוא


00:00 ,29.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנהל השיווק: מחירי הייבוא הנקבעים בחו"ל יקרים ביותר, החברה תאפשר לראשונה להשוות בין מחירי הייצוא לייבוא לישראל.

חברת TNT ישראל החליטה להפחית בכ 70% את עלות משלוחי הייבוא לישראל וזאת ביחס לעלויות המקובלות בשוק על ידי מרבית חברות האקספרס.
 
אודי כספי מנכ"ל TNT ישראל מסר כי כיום מחירי הייבוא לישראל נקבעים בארצות מהם נשלח המטען והם יקרים באופן משמעותי ביותר ממחירי הייצוא מישראל (יכול להגיע להפרשים של עד 300%) וזאת בעיקר בשל עלויות בגין מכסים, עלויות טיפול יקרות, שערי חליפין ועוד.

בשירות החדש תאפשר החברה ללקוחותיה להשוות בין מחירי הייצוא והייבוא בתנאים מסחריים ואחידים ללא הפרשי שערים וכאשר התשלום מתבצע במטבע המקומי או במטבע בו בוחר הלקוח. כך לדוגמא חבילה בת 5 ק"ג מאירופה המערבית עליה נדרשו הלקוחות בישראל לשלם בערך כ 190 דולר (משלוח מדלת לדלת בתוך 48 שעות) הם יצטרכו לשלם מעתה רק 80 דולר. על חבילה בת 5 ק"ג מארה"ב עליה נדרשו לשלם כ 230$ ישלמו לקוחות החברה כ 102$ ועוד.

לדבריו של מנכ"ל "TNT ישראל" הנהגת השירות תגדיל את היקפי הפעילות של החברה בתחום הייבוא בכ- 60% בשנה הראשונה כאשר הנהנות ממנו יהיו חברות ישראליות העושות שימוש רב בשירותי האקספרס (משלוח דוגמאות ייצור) ומשלמות מחירים הגבוהים בכ 250% גם כשמשלוח הייבוא הוא ממדינות קרובות כמו תורכיה, יוון ועוד.