TNT ישראל: ייבוא חבילות ודברי דואר בקולקט מסין, דרום קוריאה והודו בעלויות מופחתות
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מציין כי השרות החדש יוזיל את עלויות ייבוא האקספרס לישראל מסין, דרום קוריאה והודו. לדבריו, הוזלת הייבוא ממדינות אלה תנוע בין 80% ל- 300% ביחס לחברות מתחרות
00:00 ,05.07.2004
דובר החברה: "TNT ישראל" תאפשר ייבוא משלוחים על חשבון המזמין, במחירים הנמוכים בין 80% ועד 300% ממתחרותיה
חברת "TNT ישראל", שהיא חברת בת של קונצרן שיגור האקספרס הבינלאומי TNT , הודיעה על הנהגת שרות חדש של ייבוא חבילות ודברי דואר לישראל על חשבון המזמין (ייבוא בקולקט).
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מציין כי השרות החדש יוזיל את עלויות ייבוא האקספרס לישראל מסין, דרום קוריאה והודו. לדבריו, הוזלת הייבוא ממדינות אלה תנוע בין 80% ל- 300% ביחס לחברות מתחרות.
"סין, דרום קוריאה והודו הפכו כבר מזמן ליעד מרכזי לשוק האקספרס הישראלי. ייבוא הסחורות ממדינות אלו מגיע לכדי 25% מכלל ייבוא האקספרס של מדינת ישראל, כאשר 15% מגיע מסין ועוד 10% מגיעים מהודו ודרום קוריאה", אמר מנכ"ל TNT ישראל.
דובר החברה ציין כי בסקר השוואתי שערכה חברת TNT ישראל, שנערך בין החברות המובילות בישראל, נלקחו בחשבון ייבוא קולקט של חבילה בת 3 ק"ג מבייג'ין שבסין, על פי קטגוריות של לקוח מזדמן של חברת שיגור האקספרס ולקוח קבוע (בעל כמות מטענים נכבדת). דובר TNT ישראל מציין כי מתוצאות הבדיקה עולה, כי בחברת "TNT ישראל" ישלם לקוח מזדמן על אותה חבילה 150 דולרים, בעוד לקוח קבוע ייהנה מהמחיר הנמוך של 80 דולר בסה"כ. לדבריו, זוהי העלות הנמוכה ביותר מבין חברות הבלדרות המובילות.
חברת "TNT ישראל", שהיא חברת בת של קונצרן שיגור האקספרס הבינלאומי TNT , הודיעה על הנהגת שרות חדש של ייבוא חבילות ודברי דואר לישראל על חשבון המזמין (ייבוא בקולקט).
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מציין כי השרות החדש יוזיל את עלויות ייבוא האקספרס לישראל מסין, דרום קוריאה והודו. לדבריו, הוזלת הייבוא ממדינות אלה תנוע בין 80% ל- 300% ביחס לחברות מתחרות.
"סין, דרום קוריאה והודו הפכו כבר מזמן ליעד מרכזי לשוק האקספרס הישראלי. ייבוא הסחורות ממדינות אלו מגיע לכדי 25% מכלל ייבוא האקספרס של מדינת ישראל, כאשר 15% מגיע מסין ועוד 10% מגיעים מהודו ודרום קוריאה", אמר מנכ"ל TNT ישראל.
דובר החברה ציין כי בסקר השוואתי שערכה חברת TNT ישראל, שנערך בין החברות המובילות בישראל, נלקחו בחשבון ייבוא קולקט של חבילה בת 3 ק"ג מבייג'ין שבסין, על פי קטגוריות של לקוח מזדמן של חברת שיגור האקספרס ולקוח קבוע (בעל כמות מטענים נכבדת). דובר TNT ישראל מציין כי מתוצאות הבדיקה עולה, כי בחברת "TNT ישראל" ישלם לקוח מזדמן על אותה חבילה 150 דולרים, בעוד לקוח קבוע ייהנה מהמחיר הנמוך של 80 דולר בסה"כ. לדבריו, זוהי העלות הנמוכה ביותר מבין חברות הבלדרות המובילות.
עשוי לעניין אותך
איגוד לשכות המסחר לביה"ד לעבודה: "עובדי הנמלים אינם רשאים לשבות"
עם סיום ביקורו בסין הינחה אולמרט לקדם את הסיכומים שהושגו
דודו פרץ: בהצבעת ועדת הכספים, יש כוונה ליצור "מחטף פוליטי" ולגרום לכך ששמעון פרס ימונה כגורם מגשר
עודד טירה: משרד התמ"ת יעניק סיוע למפעלי התעשייה בארז
EDS ישראל תספק ידע וייעוץ למינהל אבטחת התחבורה בארה"ב - TSA
שר האוצר: ”אכן, יש להציב את ההשקעה בהון האנושי במקום מרכזי בתוכנית התקציב לשנת 2005”