TNT ישראל חוגגת שבע שנים של פעילות בישראל ומשיקה סל מוצרים וטכנולוגיות

מייק אוגל, נציג הנהלת TNT העולמית: לאור השגייה של החברה במהלך השנתיים האחרונות בתחום ההובלה הבינ"ל, בכוונת TNT העולמית להשקיע סכום ניכר של שני מיליון דולר בפיתוח TNT ישראל בשנים הקרובות


00:00 ,25.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מייק אוגל, נציג הנהלת TNT העולמית, ציין כי לאור השגייה של החברה במהלך השנתיים האחרונות בתחום ההובלה הבינלאומית בכוונת TNT העולמית להשקיע סכום ניכר של שני מיליון דולר בפיתוח TNT ישראל בשנים הקרובות
 
חברת TNT Express השיקה היום (25.5.05), סל מוצרים וטכנולוגיות חדשות בתחום האקספרס המותאמים לשוק הישראלי תחת השם TNT Special Service. ההשקה נערכה במסגרת אירוע הלקוחות השנתי במועדון ה"STOA" שבגעש לציון שבע שנות פעילות בישראל. באירוע נכחו נציגים בכירים מהנהלת TNT העולמית, בניהם מייק אוגל, מנהל אזור מזרח אירופה, יוון וישראל, שציין כי לאור התוצאות המרשימות של TNT ישראל, לאורך השנים ולאור כוונתה של TNT להיות מובילה עולמית "בשווקים המתפתחים", החליטה החברה להשקיע 2 מיליון $ במהלך השנתיים הקרובות בפיתוח השוק הישראלי.
 
לדברי, אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, "סל השירותים המיוחדים של TNT, אשר הושקו היום, מספקים מגוון רחב של פתרונות גמישים המותאמים לכל הצרכים אשר שירותיה הרגילים של TNT אינם עונים כיום". לדבריו, "סל המוצרים החדש נתפר בהתאם לצרכים הספציפיים של לקוחות TNT בישראל ומטרתו, בין השאר, היא לספק מענה מיידי 24 שעות ביממה לכל אותם לקוחות ששילוח אקספרס רגיל אינו מספיק מהיר עבורם ולהתאים להם פתרונות שילוח מהירים מיוחדים. כמו כן, שרותים אלו עשויים לתת מענה ללקוחות, המעונינים במיקור חוץ של פעילויות כגון אחסנה ותפעול חדר דואר, הובלה בתנאים מיוחדים וכיו"ב".
 
במהלך הכנס ציין כספי כי מתחילת השנה רשמה TNT ישראל גידול של 100% בקרב הלקוחות שעברו לשימוש בשטרי מטען מקוונים ולא בניירת. הדבר התאפשר, לדבריו, הודות לשדרוג השירותים האלקטרוניים אותם ביצעה TNT בתחילת השנה. בין הפונקציות המרכזיות ציין כספי את אתר האינטרנט של החברה ששודרג וכולל בתוכו את פונקצית ה- myTNT, שהיא בבחינת כלי אישי לניהול משלוחים, המאפשר לנהל את כל משימות השילוח, לבדוק מחירים, ליצור ולהדפיס מסמכי שילוח ולהזמין איסופים.
 
מייק אוגל, מנהל אזור מזרח אירופה, יוון וישראל ב- TNT, דיווח בכנס על סיומו של מהלך אסטרטגי במסגרתו שונה שמה של החברה מ- TPG (בשמה המלא TNT POST Group) ל- TNT וכחלק מהשינוי, אוחדו שלושת חטיבות החברה: דואר, לוגיסטיקה ואקספרס תחת שם אחד (TNT). לדברי אוגל, "במסגרת השינוי האסטרטגי מקווה החברה להיות מובילת השוק באירופה בתחום האקספרס הבינלאומי והאקספרס הפנים ארצי".
 
כמו כן, ציין אוגל כי TNT שמה לה השנה למטרה להפוך את סין לשוק הבית שלה (לאחר אירופה) וזאת באמצעות פיתוח הרשת הפנים ארצית בשווקים האסיאתיים והגברת הקיבולת מסין לרשתות האירופאיות ושאר העולם. לבסוף, ציין אוגל, כי בכוונת TNT להוביל השנה את השוק בתחום "השרותים המיוחדים" (Special Services) ובתחום "השווקים המתפתחים" ברחבי העולם, לרבות ישראל, וזה אומר השקעה בקו ישיר ללייז' עם מטוס TNT, השקעה בצי רכבים לאיסופים ופיזורים, הרחבת הסניפים התפעוליים, שדרוג הטכנולוגיה הקיימת וכיו"ב.
 
גיא בר-אור, מנהל השיווק והמכירות, חשף בפני הנוכחים את השירותים המיוחדים אותם מציאה TNT ללקוחותיה ברחבי העולם ומעתה גם בישראל. בין השרותים הוא ציין את Time Critical- המיועד למקרים בהם מעונינים להבטיח כי המשלוחים הדחופים ביותר יימסרו בביטחה ובזמן. את שירות Freight Services- להובלת משלוחים גדולים, כבדים ו/או מיוחדים, ללא כל מגבלות מידה או משקל, לכל מקום בעולם. את שירות Special Handling Services- מענה עבור כל אותם לקוחות המובילים חומרים מסוכנים או משלוחים שבירים הדורשים עובדים מומחים בתחום ורכבים מותאמים להובלה מיוחדת. ולבסוף את שירות Outsourced Services- אלטרנטיבה גמישה וחסכונית לפעילויות חשובות אך לא מרכזיות של החברה.
 
TNT ההולנדית היא אחת מהחברות הגדולות בעולם, לשיגור הטסה והפצה של משלוחים בינלאומיים. החברה מעסיקה מעל ל- 162 אלף עובדים ביותר מ- 200 מדינות ובבעלותה 42 מטוסים ו- 18 אלף כלי רכב. TNT Express Israel מעסיקה כיום כ- 100 עובדים בשני סניפים מרכזיים באזה"ת לוד ובנתב"ג והיא מנהלת צי של כ- 40 כלי רכב.