TNT ישראל העלתה את היקף פעילותה ב- 18% במחצית 2003

אודי כספי מנכ"ל החברה : " ההשקעה בעובדים משתלמת. פרויקט "עובדים משווקים" אותו ערכה חברת שיגור האקספרס TNT ישראל העלה את היקף פעילותה בכ- 18% ". החברה קיבלה את התקן הבינלאומי IIP המתייחס להשקעה בעובדים


00:00 ,04.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
אודי כספי מנכ"ל החברה : " ההשקעה בעובדים משתלמת. פרויקט "עובדים משווקים" אותו ערכה חברת שיגור האקספרס TNT ישראל העלה את היקף פעילותה בכ- 18% ". החברה קיבלה את התקן הבינלאומי IIP המתייחס להשקעה בעובדים

חברת TNT ישראל הכריזה לאחרונה על תחרות בין עובדיה במסגרת פרויקט "עובדים משווקים" בו על כל עובד בחברה (למעט אנשי השיווק) להפוך, בין השאר, למקדם שיווק בתחומו מתוך מגמה כוללת של הארגון להרחיב את פעילותו.

לדברי אודי כספי מנכ"ל החברה הפרויקט זכה להצלחה גדולה והעלה את היקף פעילותה של החברה במחצית הראשונה של 2003 בכ 18% כתוצאה מפעילות ישירה של העובדים בחברה שאינם עובדי שיווק.

עוד נמסר כי במקביל זכתה החברה לקבל את התקן IIP- תקן בינלאומי המתייחס להשקעה וטיפול החברה בעובדיה (ISO לעובדים). לדבריו של מנכ"ל TNT ישראל ההשקעה בעובדים משתלמת ובסקר שביעות הרצון האחרון שנערך בארגון בקרב העובדים הגדירו 94% מהעובדים את מידת שביעות רצונם (בכל הפרמטרים) כגבוהה ביותר.