TNT יוצאת בקמפיין דיוור ישיר בין 25,000 לקוחות ישראליים העוסקים בנושאי יבוא/יצוא

החברה תציע שירותי ייבוא משלוחים על חשבון המזמין מסין, דרום קוריאה והודו במחירים הנמוכים בין 80% ועד 300% ממתחרותיה


00:00 ,31.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החברה תציע שירותי ייבוא משלוחים על חשבון המזמין מסין, דרום קוריאה והודו במחירים הנמוכים בין 80% ועד 300% ממתחרותיה

חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל" מתחילה בימים אלה במהלך שיווקי יוצא דופן בתחום שיגור האקספרס בישראל. החברה מעלה קמפיין שיווקי אשר יכלול דיוור ישיר לכ- 25,000 עסקים בישראל העוסקים בייצוא/ייבוא (וכן פרסום בעיתונות מקצועית).

הקמפיין יציע לחברות המייבאות באקספרס לישראל להשתמש במוצר חדש של "TNT הישראלית" של ייבוא משלוחים על חשבון המזמין מהמדינות סין, דרום קוריאה והודו בעלות הנמוכה בין 80% ל 300% מהחברות המתחרות.

הקמפיין, אשר ימוען וימסר לכל עסק באופן אישי, כולל את מדינות היעד מהם מתבצעים כ- 70% עד 80% מכלל הייבוא באקספרס לישראל.