TNT‏ חונכת מרכז שרותי ערך מוסף בליאז'

קונצרן השילוח הבינלאומי TNT משיק מחלקת שירותי ערך מוסף (VASC) שימוקם בסמוך למרכז ההפצה המרכזי של החברה בליאז', בלגיה, והותאם במיוחד לעמוד בדרישת הלקוחות המשתנה בתעשיית ההפצה העולמית.


00:00 ,06.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

קונצרן השילוח הבינלאומי TNT משיק מחלקת שירותי ערך מוסף (VASC) שימוקם בסמוך למרכז ההפצה המרכזי של החברה בליאז', בלגיה, והותאם במיוחד לעמוד בדרישת הלקוחות המשתנה בתעשיית ההפצה העולמית.
 
המחלקה החדשה פותחת בפני לקוחות TNT מתחום ההיי-טק, התקשורת הסלולרית והציוד רפואי, מגוון רחב של שירותי ערך מוסף ביניהם: אחסנה של חלקי חילוף, מחסני חירום למלאים, מחסני ציוד וצוות עובדים מיומן מחטיבת ה- Express, המאפשר ללקוחות המחלקה ליהנות מזמני משלוח אופטימליים הודות למערכי השינוע היבשתיים והאוויריים של TNT הממוקמים בסמוך.
 
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, "המחלקה החדשה מאפשרת גם ללקוחות החברה בישראל להנות משני יתרונות מרכזיים. האחד, חיסכון בזמן שכן הקרבה למרכז ההפצה בליאז' מאפשרת ללקוחות להוציא את כל סוגי המשלוחים לאורך כל היום עד חצות. השני, חיסכון בעלויות, מכיוון ששירותי האחסון והשילוח מסופקים ומנוהלים תחת קורת גג אחת, הלקוח לא נדרש להעמיס עלויות אלו במסגרת תקציב שרשרת ההפצה שלו.
 
מחלקת הערך המוסף הינה פתרון אידיאלי גם עבור לקוחות מתחום הטקסטיל, שיוכלו מעתה להיעזר בשרותי האקספרס האינטגרטיביים של TNTכדוגמת מרכז בקרת איכות המוצר בליאז',תוך ריכוז כל התיקונים וההחזרות במקום אחד. 
 
TNT אקספרס ישראל הינה בבעלות מלאה של חברת האם TNT N.V הנסחרת בארבע בורסות בעולם , החברה פועלת בשלושה תחומים: דואר,אקספרס ולוגיסטיקה. החברה החלה את פעילותה בארץ בשנת 98, כיום עובדים בחברה כ- 100 עובדים.