TNT זכתה במכרז של הועד האולימפי

תספק שירותי שינוע, אחסנה ולוגיסטיקה לאולימפיאדת החורף 2006 שתתקיים השנה באיטליה


00:00 ,21.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

תספק שירותי שינוע, אחסנה ולוגיסטיקה לאולימפיאדת החורף 2006 שתתקיים השנה באיטליה
 
קונצרן השילוח TNT זכה במכרז היוקרתי של הועדה המארגנת של אולימפיאדת החורף 2006 (Toroc) לאספקת שירותי הובלה ושירותים לוגיסטיים למוקדי התחרויות באיטליה הנמצאים בערים Turin, Chierk ו-Borgone di Susa.
 
השירותים אותם תספק TNT במסגרת המכרז כוללים: ניהול מחסן מרכזי בגודל 50 אלף מ"ר, ניהול מחסן מלאים, ניהול מחסן חלפים, שירות תיקונים לציודים השונים, ניהול צי רכב של 50 רכבים ו- 300 משאיות וכיו"ב. בנוסף, מחלקת השירותים המיוחדים של TNT באיטליה תעסוק בשינועם, הרכבתם ופירוקם של המתקנים השונים בערים השונות.
 
TNT תהיה אף אחראית על הובלת הריהוט, האבזור וציוד הספורטאים לכ- 7,000 החדרים הממוקמים במתקנים האולימפיים ברחבי איטליה. לצורך משימה זאת הקימה מחלקת השירותים המיוחדים של TNT באיטליה חטיבה מיוחדת הכוללת 150 עובדים ו- 300 משאיות.
 
בהתאם לתנאי המכרז התחייבה TNT לעמוד בסטנדרטים גבוהים של בטיחות בכל הקשור לשינוע אל ובין המתקנים ולאחסון הציוד הרלוונטי במרכזים הלוגיסטיים. לדברי, פרנק ליאו מנהל צוות הפרוייקטים המיוחדים ב- TNT, "הצלחנו לעמוד בכל תקני הבטיחות המחמירים שהציבה בפנינו הועדה המארגנת. למעשה, תוכנית הבטיחות שהגשנו במכרז הכוללת, בין השאר, ציוד שיקוף מתקדם ביותר ומערכת מעקב לווינית, קיבלה מהועדה המארגנת את הציון "HIGH" הגבוה ביותר".
 
לדברי ליאו, "משמעותו של ציון זה היא שהציוד שישונע ע"י המשאיות של TNT לא יידרש לעבור את בדיקות הבטיחות הקפדניות והמחמירות בכניסות למתקנים האולימפיים".