TNT זכתה בחוזה ההפצה של FILA

החוזה, שנחתם לתקופה של 10 שנים, מוערך בכ-100 מיליון יורו. בפחות משלושה חודשים החברה הקימה עבור FILA מחסן שכבר פועל במתכונת מלאה


00:00 ,06.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החוזה, שנחתם לתקופה של 10 שנים, מוערך בכ-100 מיליון יורו. בפחות משלושה חודשים החברה הקימה עבור FILA מחסן שכבר פועל במתכונת מלאה

 

FILA חתמה על חוזה בן  10 שנים עם TNT Fashion, יחידה עסקית של TNT Express המתמחה בלוגיסטיקה של טקסטיל ומוצרי אופנה ורשתות הפצה. לפי החוזה, TNT Fashion תהיה אחראית על הפצת מוצרי FILA לכל היעדים באירופה וליבוא המוצר המוגמר מהמזרח הרחוק. החוזה מוערך ב-100 מיליון יורו ויצור כ-120 מקומות עבודה.

 

בפחות משלושה חודשים, החברה הקימה מחסן מיועד ל-FILA שכבר פועל במתכונת מלאה. הוא יתופעל על ידי מערכת ניהול PKMS של Manhattan Associates. מערכת זו מאפשרת איסוף מיליוני פריטים במהירות ממערך ההזמנות ומותאמת לתקני איכות מקובלים.

 

לדברי בוב גלבין, מנהל תפעול של FILA: "בעקבות הניסיון החיובי שהיה לנו עם TNT אופנה בעבר, אנו רצינו לעגן את יחסינו עם החברה בחוזה ארוך טווח. זהו שותף עסקי חזק, אשר יתמוך ביעד שלנו להגדיל את יעילות שרשרת האספקה שלנו".


TNT אופנה מונה כיום 2,600 עובדים בחמש ארצות : אנגליה, אירלנד, צרפת, הולנד ופורטוגל ומובילת השוק בארצות אלה. החוזה החדש מסייע לTNT- אופנה להתפתח בשוק האופנה והלייף-סטייל, אשר מתאים לרשתות הפצה של TNT ושותפותיה.

 

אודי כספי, מנכ"ל TNT בישראל: "ישנה התעניינות רבה לגבי שירותי לוגיסטיקת אופנה באירופה בעקבות החלטתן של מספר חברות אופנה ישראליות לצאת ולמכור את מוצריהן בשוק האירופי. הפתרון הלוגיסטי שמציעהTNT  אופנה מאוד מתאים לחברות ישראליות כי קיימת אפשרות לחלוק מחסן לוגיסטי עם חברות אופנה נוספות דבר המקל על העלויות הכרוכות בהקמת מחסן לוגיסטי עצמאי באירופה".