TNT אקספרס תשתף פעולה עם GeoPost

חברת האקספרס הבינלאומית חתמה על הסכם שיתוף פעולה ל-5 שנים עם חברת האחזקות לחבילות ואקספרס GeoPost מקבוצת La Poste הצרפתית. שווי העסקה מוערך בכ-120 מיליון יורו


00:00 ,05.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת האקספרס הבינלאומית חתמה על הסכם שיתוף פעולה ל-5 שנים עם חברת האחזקות לחבילות ואקספרס GeoPost מקבוצת La Poste הצרפתית. שווי העסקה מוערך בכ-120 מיליון יורו
 
TNT אקספרס וחברת האחזקות GeoPost, חברת האחזקות לחברות הבת של La Post, חברת שירותי הדואר הלאומית הצרפתית, הודיעו היום על חתימת הסכם למשך של 5 שנים בו מתחייבת TNT אקספרס לאסוף ולפזר משלוחי אקספרס מטעם GeoPost באמצעות הרשת העולמית של החברה. לחברת GeoPost מספר מותגים בהם DPD ,Chronopost  ועוד.
 
ההסכם יחל בינואר 2007 והוא מוערך ב-120 מיליון יורו עבור תקופה של 5 שנים.
 
גב' מרי קריסטין לומבארד, מנכ"לית חטיבת האקספרס ב-TNT העולמית: "ההסכם הגיע בזמן מבחינת TNT אקספרס אשר מחזקת את מעמדה בשוק האקספרס העולמי. TNT הרחיבה את פעילותה לאחרונה בעיקר באסיה עם הרכישות האחרונות בסין ובהודו וכניסת שני מטוסי בואינג 747 למערך שירות המשלוחים בין אירופה לאסיה החל מהשנה הבאה. כיום TNT נמצאת בעמדה מצוינת לספק את הדרישות של GeoPost".
 
פול מארי ז'אבן, נשיא גיאופוסט, מוסיף ואומר: "אנו מאושרים על ההסכם שנחתם עם TNT אקספרס אשר יאפשר לנו להציע ללקוחותינו הרבים שירותי אקספרס בינלאומי ויאפשר לנו להתחרות בחברות הדואר ברחבי אירופה".
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, מסר: "ההסכם שנחתם עם החברה הצרפתית עומד בקנה אחד עם האסטרטגיה של TNT למיקוד ברשתות הפצה ושיתופי פעולה עם חברות דואר בעולם".