TNT אקספרס: שירותים חדשים המתמקדים במסירת משלוחים בחו"ל בשעות הבוקר

חברת השילוח הבינלאומית מתחייבת לראשונה על מסירת משלוחים עד השעה 12 בשירות 12 אקספרס אקונומי. שירות 10 אקספרס יבטיח מסירת משלוחים עד 10 בבוקר ביום העסקים המוקדם האפשרי


00:00 ,25.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הבינלאומית מתחייבת לראשונה על מסירת משלוחים עד השעה 12 בשירות 12 אקספרס אקונומי. שירות 10 אקספרס יבטיח מסירת משלוחים עד 10 בבוקר ביום העסקים המוקדם האפשרי
 
החברה משיקה שני שירותים חדשים למסירת משלוחים בחו"ל בשעות הבוקר: 12 אקספרס אקונומי למסירה מובטחת עד 12 בצהרים ביום עסקים ספציפי - הינו מוצר ראשון מסוגו בתעשיית הבלדרות, והוא מציע לראשונה מסירה מובטחת לפני 12 בצהרים ביום ספציפי בערים מרכזיות ברחבי העולם למשלוחים גדולים שאינם דחופים. השירות מנצל את הרשת הקרקעית המהירה ביותר באירופה ומאפשר, לדוגמא, איסוף בישראל למסירה בערים מרכזיות בלמעלה מ-35 מדינות באירופה
 
10 אקספרס למסירת משלוחים מובטחת עד 10 בבוקר ביום העסקים המוקדם האפשרי. בכך מציעה TNT אקספרס את המגוון הגדול ביותר בתחום השילוח בעולם ובישראל של שירותים מוגדרי-שעה למסירת משלוחים בשעות הבוקר. כיום ניתן להבטיח כי החבילה תימסר ביעדה בשעה 9, 10 או 12 בבוקר – על פי דרישת הלקוח, וביום עסקים ספציפי.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אומר: "TNT אקספרס היא החברה המובילה בכל הקשור למסירה בשעות הבוקר. גילינו כי לקוחותינו מבקשים יותר התחייבות על מסירת משלוחים בשעה מסוימת, ובמיוחד בשעות הבוקר, על מנת לאפשר לעמיתים בחו"ל להתחיל את יום העבודה עם החומרים הדרושים להם. קו המוצרים שלנו הותאם לענות על לדרישה זו. כיום לקוחותינו יכולים ליהנות ממגוון גדול יותר של שירותים במסגרתם אנו מתחייבים על שעת המסירה בבוקר, ביחד עם הפשטות של פתרון שלם במקום אחד."
 
כספי הסביר כי השירותים החדשים ממלאים את הפער שהיה קיים עד היום למסירה מובטחת של משלוחים בין השעות 9 בבוקר ל-12 בצהרים, והם מאפשרים כיסוי גיאוגרפי נרחב וגמיש יותר בשעות הבוקר: "כיום TNT מציעה את מגוון מוצרי הבוקר הרחב ביותר בתחום השילוח. בעקבות רענון קו המוצרים שלנו, היום יותר מתמיד השירותים שלנו פשוטים ומובנים יותר."
 
קו המוצרים החדש פותח בעקבות מחקר מקיף בקרב 7,500 לקוחות TNT בשווקים מכל העולם. תוצאות המחקר העלו כי בנוסף למהירות, משקל וכיסוי גיאוגרפי, הלקוחות מצפים מחברות השילוח גם לנוחות, אמינות, ושליטה; וקו המוצרים החדש של החברה מספק מענה לכל הצרכים הללו.
 
השקת קו המוצרים החדש תלווה בקמפיין שיווקי משולב בכל העולם וגם בישראל. מטרת הקמפיין, שכותרתו בוקר טוב!, היא להעביר את המסר שחברת TNT אקספרס לקחה בעלות על הבוקר.