TNT אקספרס שימשה כמובילה הרשמית בטקס פרסי הקולנוע האירופי

החברה הייתה אחראית על חלוקת העתקי הסרטים לחברי האקדמיה, הובלת הפסלונים היוקרתיים לטקס וחלוקתם לזוכים


00:00 ,10.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הייתה אחראית על חלוקת העתקי הסרטים לחברי האקדמיה, הובלת הפסלונים היוקרתיים לטקס וחלוקתם לזוכים
 
גם השנה, בפעם ה-12 ברציפות, סיפקה TNT אקספרס את מכלול פתרונות ההובלה והשינוע הכרוכים בהפקת טקס פרסי האקדמיה האירופית לקולנוע שהתקיים בשבת האחרונה בקופנהגן.
 
כל אחד מ-1,850 חברי האקדמיה האירופית לקולנוע, הפזורים בכל רחבי היבשת, כולל בישראל, קיבל על ידי חברת השילוח 44 העתקים של הסרטים המועמדים מכל הקטגוריות. TNT אקספרס גם הייתה אחראית על הובלתם של 19 הפסלונים היוקרתיים המחולקים לזוכים, היישר מבית התכשיטן הידוע, תיאו פנל בלונדון ועד לקופנהגן.
 
כ-1,500 אורחים הגיעו לטקס המרהיב שנערך ביום שבת האחרון, זהו הטקס ה-21 של האקדמיה האירופית לקולנוע. הזוג הדני המלכותי וראש הממשלה, אנדרס פוג-רסמוסן גם נכחו בטקס היוקרתי.
 
לאחר הטקס, הייתה אחראית TNT אקספרס לאסוף את הפסלונים שהוענקו לזוכים המאושרים, לשמור עליהם, לשלוח אותם לחריטת שמות הזוכים ולבסוף לשלוח אותם אחד אחד לבתיהם בכל רחבי היבשת, כמו למשל, השחקנית ג'ודי דנץ', הידועה כ-M בכל סרטי ג'יימס בונד משנת 1995, שקיבלה פרס מפעל חיים.
 
"התקשורת אוהבת להציג כאילו השחקן הזוכה שם את הפסלון יקר הערך בתיק ולוקח אותו עמו לביתו עוד באותו הערב", אומר ד"ר דיטמר ראו, דירקטור ב-TNT אקספרס ומוסיף: "המציאות היא, שהפסלונים יקרי הערך דורשים טיפול מיוחד ועדין בעת עטיפתם, אריזתם ושילוחם, מה שאנחנו יודעים לעשות במומחיות וכמובן דואגים לכך שיגיעו בצורה מהימנה ובזמן".