TNT אקספרס רכשה חברת שילוח מובילה בהודו

TNT הודיעה על רכישת חברת השילוח ההודית Speedage Express Cargo Services , הנחשבת לאחת מחברות השילוח הגדולות בהודו. בכך מגדילה TNT את השליטה שלה בשוק האסייתי


00:00 ,05.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT הודיעה על רכישת חברת השילוח ההודית  Speedage Express Cargo Services , הנחשבת לאחת מחברות השילוח הגדולות בהודו. בכך מגדילה TNT את השליטה שלה בשוק האסייתי
 
TNT אקספרס רכשה את החברה ההודית Speedage Express Cargo Services כחלק מאסטרטגיית הרשת עליה הודיע בדצמבר 2005. רכישת Speedageעומדת בקנה אחד עם האסטרטגיה של הפיכת TNT לספקית המובילה של שילוח מהיר בשוק העולה באסיה. החיבור עם החברה ההודית בעלת התשתית המקומית יעניק ל-TNT פלטפורמה חזקה להתרחבות נוספת בשוק השילוח ההולך וגדל בהודו.
 
פיטר בקר, מנכ"ל TNT העולמית: "אנו שמחים להודיע על צעד נוסף וחשוב ביישום של אסטרטגית הרשת. מחזור המכירות הכולל של TNT בהודו לאחר הרכישה יהיה בסביבות 100 מיליון יורו בשנת 2007. אנו  מאמינים שהחיבור עם Speedage, בהתבסס על היכולות של TNT אקספרס, יהפוך את החברה למובילה והזמינה ביותר בהודו, מה גם שהדבר  משלים את אסטרטגיית הרשת שלנו באסיה".
 
הרכישה תוסיף ל-TNT אקספרס: 514 סניפים, 26 מרכזי מיון, 730 כלי רכב ו-1,195 עובדים, דבר שיאפשר ל TNT להציע רשת הפצה מקיפה בכל חלק בהודו.
 
אבהיק מיטרה, מנכ"ל TNT הודו: "חברת Speedage מבוססת על הרשת הגדולה ביותר בהודו. עם 60 אחוז גידול בהכנסות במהלך השנה שעברה זוהי אחת החברות בעלות הגידול הגבוה ביותר בשוק השילוח הקרקעי והרכישה הזאת תאפשר ל-TNT להרחיב את קו המוצרים המוביל שלה למגוון רחב של לקוחות".
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "הרכישה של החברה בהודו והגידול הכלכלי הקיים שם, בעיקר ההשקעות הממשלתיות בתשתיות ובהזדמנויות למינוף עם אירופה, הופכים את הודו לשותפה בכירה לשוק האירופי וגם לישראל. אלו יסייעו לנו בישראל  לבסס את מעמדנו בשוק האקספרס הן בייצוא להודו והן בייבוא מהודו לישראל תוך התבססות על התשתית המקיפה של TNT ומגוון פתרונות השילוח הרחב ביותר למגזר העסקי בישראל".