TNT אקספרס: נכנסה לשימוש מערכת מתקדמת לניהול שיחות

החברה הכניסה לשימוש לאחרונה מערכת חדשה של חברת נורטל. שרון קלמוס: המערכת החדשה מציבה אותנו בשורה אחת עם החברות המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות


00:00 ,06.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הכניסה לשימוש לאחרונה מערכת חדשה של חברת נורטל. שרון קלמוס: המערכת החדשה מציבה אותנו בשורה אחת עם החברות המובילות בתחום שירות הלקוחות
 
מחברת TNT אקספרס נמסר כי היא הכניסה לאחרונה לשימוש מערכת מתקדמת לניהול שיחות במערך שירות הלקוחות. "במיוחד בתקופה זו של חוסר יציבות, המערכת החדשה תעזור לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחותינו ותשפר את כושר התחרות שלנו" אמר שרון קלמוס, מנהל שירות הלקוחות בחברת TNT.
 
מהחברה נמסר כי הכנסתה לשימוש של מערכת Contact Center 6 של נורטל מהווה עליית מדרגה לשירות הלקוחות של החברה. "כחברה שהמוצר העיקרי שלה הוא למעשה שירות, חשוב לנו להיות בשורה הראשונה מבחינת רמת השירות שאנו יכולים לתת ללקוחותינו. המערכת החדשה מציבה אותנו בשורה אחת עם החברות המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות", הוסיף קלמוס.
 
מהחברה נמסר כי המערכת החדשה משפרת בצורה משמעותית את רמת השירות על ידי ייעול עבודת המוקד וקיצור זמני המענה. שילוב מערכת מתקדמת לניהול שיחות במערך שירות הלקוחות מהווה המשך למדיניות שקבעה לעצמה החברה, לעמוד בחוד החזית הטכנולוגית בתחום השילוח ולספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר האפשרי בעזרת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.